Vergeet ME niet

donderdag 31 mei 2012

31 mei 2012

Lieve bloglezers,

Vandaag voel ik me niet heel veel beter dan gisteren. Vannacht om half vier wakker geworden van helse pijn in mijn re.arm/schouder. Kon het amper bewegen. Heb eerst maar een oxynorm caps gepakt en twee paracetamol, in de hoop dat ik na wc bezoek toch weer zou kunnen slapen. Dat is me dan gelukkig ook wel gelukt, maar toen ik vanmorgen om half acht wakker gemaakt werd door J was de pijn in volle omvang alweer terug. Meds ingenomen en gewassen/aangekleed. Had graag gedouched vandaag, maar ja, de pijn heeft me daarvan weerhouden helaas. De hele dag flinke pijn gehouden, al slikte ik morfine.
Ook mijn slaapmomenten gehad, net als gisteren. Nee, al met al was de dag vandaag niet veel beter dan gisteren, dus ik heb mijn hoop weer op morgen gezet. Ik ben daardoor misschien wat minder actief op twitter en facebook, dat is goed mogelijk. De dag gaat een beetje langs me heen.
Voor mijn re.oor heb ik toch maar het ZH gebeld, want die gaat naast het "etteren" nu ook zeer doen, dus dat gaat niet de goede kant op. Maandagmiddag kan ik daar terecht. Gelukkig gaat R met me mee, want alleen weet ik daar dus niet meer te komen :-((
Ach, laat ik maar even over mezelf ophouden, want zoveel leuks is er over mij niet te vertellen.

J is vandaag weer naar stage geweest, en ze moeten voor haar een beoordeling invullen om verbeterpunten voor de volgende stage te hebben. De twee assistentes waar ze mee samen werkt kunnen alleen geen verbeterpunten vinden. Ze schijnt alles al hartstikke goed te doen! Ze draait als ze daar is, de praktijk als assistente alleen. En de "gewone" assistente is wel aanwezig, maar heeft het nu wel érg rustig hahaha. Ben trots op mijn meis hoor!! Toppie :))))
H is nog bij zijn vader t/m maandag in ieder geval. Weet niet of ze het nog langer willen rekken, maar dat hoor ik wel,
S woont niet meer bij ons, maar is gisteren en vandaag wel bij ons komen eten. Want ze heeft de late dienst tot sluit. Toch wel even gezellig hoor, om haar een half uurtje te zien. Had gehoopt dat ze me morgen kon helpen met douchen, want ik wil wel graag douchen, maar alleen gaat het me niet lukken en R doet al zoveel voor me. Maar ze heeft al andere afspraken. Helaas.

Kan trouwens goed merken dat R zijn vitamine B12 injectie moet hebben, hij is zó moe deze week. En onze HA heeft, zal je net zien, deze week vakantie. Er ligt ook een labbriefje voor mij klaar, en ik zal dan eens specifiek vragen naar de B12 waarde. Ben heel benieuwd!!!
Maar dat R hem moet hebben merk je duidelijk. Maandag meteen maar bellen. En morgen ook de vervanger niet vergeten ivm mijn morfine. Daar red ik het niet mee tot na het weekend.
Ik wacht ook nog met smart op telefoon vanuit het Martiniziekenhuis Groningen, voor de MRI. Zou met spoed, maar na het telefoontje zijn er alweer twee dagen verstreken. Geduld loont zeggen ze. We zullen zien.

Morgen weer meer

Lfs



Geen opmerkingen:

Een reactie posten