Vergeet ME niet

vrijdag 4 mei 2012

4 mei 2012

Vanmorgen rustig wakker kunnen worden na een redelijke nacht. Gebruik geen melatonine de laatste twee nachten en ik word nu zonder hoofdpijn wakker. Ik doe het echt op de morfine en temazepam. Word wel elke dag wakker met pijn, maar er moet wat te klagen blijven toch ;-)
Sinds een paar dagen ook last van de blaas. Vanmorgen heeft R het gips eraf laten halen in het ZH, het hoefde niet vervangen te worden, het is geen breuk maar een scheurtje. En daarna heeft hij mijn urine toch maar even weggebracht naar HA. Na half twee terugbellen.
S gaat werken, en J gaat naar haar paard.
Half twee gebeld, en het blijkt dus toch een blaasontsteking, dus kuurtje. Ach, we raken eraan gewend #ontstekingen. De kuur zal wel helpen.

R heeft gebeld naar Stichting Ambulance Wens, omdat we nog niks hadden gehoord over as 12 mei. We waren er alledrie bekend, en ik heb de tijden doorgekregen. J en ik worden om half tien opgehaald. Ik heb er heel veel zin in.
Ik weet dat ik moet gaan boeten. Zo'n dag weg is echt slopender dan slopend. Maar ik heb het er zo graag voor over. Het is zolang geleden dat ik een dag eruit ben geweest, en via SAW is het mogelijk. Ik zal daar Jörgen Raymann, Sonja Vermaat-Silva en nog zoveel meer ontmoeten!!
Vanmiddag was Henkjan Smits druk voor #ME op de Nieuwmarkt in Amsterdam voor het programma Ambassadeur voor 1 dag. Op 20 mei om 16.30u wordt het uitgezonden. #trots #dankbaar voor de aandacht

In de middaguren toch even weggezakt ... #moe #uitputting. Dan merk je dat ontsteking toch wel meer vraagt van je lichaam dan "normaal". Oorontsteking, blaasontsteking en een chronisch ontstoken re.schouder. Tel maar uit je twijfelachtige winst.

We hebben dit weekend heerlijk R om ons heen. Gewoon gezellig en ontspannen. S is thuis en J komt wat later straks.
Eerst de dodenherdenking. En bij de dodenherdenking, gedenk ik ook kinderen die niet meer onder ons zijn, ME-lotgenoten die de strijd niet hebben kunnen winnen ...

Morgen meer
Lfs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten