Vergeet ME niet

zondag 1 juli 2012

01 juli 2012

Lieve bloglezers,

Ik had het niet meer verwacht, maar er is toch een PEM om de hoek komen loeren. Van mij had het niet gehoeven eigenlijk, maar we hebben geen keus. Het is er en we moeten weer rustig wachten tot het denkt dat het genoeg schade weer heeft aangericht en lepels heeft gepakt en weer weg gaat.
De hele dag dus #misselijk, #duizelig, #moeeee, #spierzwakte, #zwaartekracht is 50% meer naar mijn gevoel etc.
Vanmorgen rond half tien wakker. Met H zitten kijken naar de landing van André Kuipers. Gaaf om te zien!!! Heel uniek. Mooi om te zien. Nu hoor ik net op journaal dat hij een half jaar moet revalideren. Je moet wat over hebben voor een ruimtereis. #Chapeau.
J werd later wakker, die had een fotoshoot die ze had aangeboden via Verzamelpunt Winschoten. En R, daar hebben we de slaapkamerdeur op een gegeven moment gewoon open gedaan, zodat hij van de geluiden kon wakker worden. Ik was gewoon te moe en beroerd. Later tóch koffie gebracht.
Maar goed, de dag is verder doorgesudderd, geen bijzonderheden. Ik moet gewoon wachten tot de geweldige PEM weer is vertrokken en ik misschien wat lepels kan gaan sparen. Morgenmiddag toch weer mijn douchehulp.

Ik wil onderstaande foto/plaatje graag delen, dit is gevraagd door een MEdelotgenote.

Morgen mss meer.

Lfs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten