Vergeet ME niet

vrijdag 20 juli 2012

20 juli 2012

Lieve bloglezers,

Vandaag zijn een aantal héle lieve mensen bezig om handtekeningen op te halen bij de eindstreep van de Nijmeegse Vierdaagse voor de ME-petitie. Van hieruit een dank je wel vanuit het diepst van mijn hart!!! Het liefst had ik erbij geweest, maar #acceptatie dat dát niet gaat lukken. Ik ben wel super trots op deze kanjers. Wie van mijn bloglezers de petitie nog niet getekend heeft, boven aan de blogs staat de link, bevestig je email en zo krijgen we ME op de kaart en op de politieke agenda!!!

Okee, vrijdag. H is inmiddels thuis van zijn midweek in Veldhoven. #stichtingheppie. Hij heeft het geweldig gehad, en wil heel graag volgend jaar weer!!! Gewoon super, wat ze voor mijn kanjer hebben gedaan!! Dank je wel. De verhalen komen vast wel. Volgens H was het vermoeiend maar superleuk!!! Beter kan het niet, toch?

Ik heb een slechte nacht achter de rug, maar ja, die zitten er wel eens tussen. Na medicijnen die een ander voor een dag en nacht langer plat zouden leggen, kon ik pas tegen vieren de slaap vinden. Wat een ellende. Maar goed, heb geluisterd naar mijn lieve bedmaatje, op bed, rusten doe je toch en voor 24u op bed. Ik wil het graag naar 23u verleggen. Komt goed, alleen wakker liggen is niks hoor.
Morgen krijg ik mijn portable CD speler! YES. Ook een tip van mijn lieve bedmaatje. Heb ik wat te doen als ik wakker lig en ik hou van boeken, maar kan alleen nog via de laptop lezen. En die wil ik niet in de slaapkamer hebben, maar een luisterboek is dat ook wel een superoplossing. Samen met een stevige hang/ligmat voor in de tuin, zonnescherm voor aan de voorkant van het huis en mijn hartslagmeter ben ik al hartstikke verwend voor mijn verjaardag. En ik bén nog niet eens jarig! Wat een lieve mensen om me heen. En niet voor de kadootjes natuurlijk, maar voor de ideeën, de inzet, het begrip en de steun.
Op mijn gedichtenpagina staat een nieuw gedicht, die ik gisteravond heb geschreven. Uit mijn hart. Maar ik kan het niet zonder de lieve mensen om me heen die me opvangen, nu ik zo in het diepe spring met alleen maar luisteren naar mezelf. Ik heb ze nodig om me op te vangen en met me mee te lopen. Zoals ik ook bij anderen doe. En ik weet dat ze dat doen.

Ik heb verder niet veel meer te zeggen, dan: lieve mensen, de zon is in aantocht of al gearriveerd!!! Geniet van elk straaltje wat je te pakken kan krijgen, dan wacht ik rustig op mijn zomer!!! XXX


Morgen misschien weer meer

Lfs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten