Vergeet ME niet

maandag 2 juli 2012

02 juli 2012


Groep ME-DenHaag
GEZOCHT: wandelaars die de Nijmeegse vierdaagse met een Erken ME t-shirt willen lopen en daarmee aandacht willen vragen voor de ziekte en voor de petitie!

We hebben inmiddels al 1 wandelaar, maar zouden graag met minstens 5 wandelaars willen starten! Wie volgt?

Geinteresseerd? Neem contact op via: MEDenHaag@gmail.com
======================================================


Lieve bloglezers,

Vanmorgen redelijk opgestaan. Elke dag steeds minder pijn in mijn rug. En ik ben daar blij mee en #trots op!!! Waarschijnlijk is het ook een voordeel bij een nadeel, dat ik rust moet houden met de galblaas, want dat heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat ik nu zonder morfine niet pijnvrij bent, maar wel minder pijn. Ook steeds minder tintelingen. Wel krachtsverlies. Maar dat is zoals het is.
De PEM lijkt weer op retour. Laten we hopen dat het doorzet.
Vanmiddag heerlijk gedoucht. Had een andere hulp dan ik had afgelopen vrijdag, maar dat kan door de vakantie tijd en ik heb besloten dat ik absoluut niet ga vergelijken. Dat vind ik niet eerlijk. Als ik iets te klagen heb, dat moet ik dat maar zeggen en anders contact leggen met TSN zelf.
Ik ben in ieder geval weer fris en fruitig.
H heeft deze week nog studieverlof, elke dag wel naar school waar ze worden voorbereid. En dan volgende week maandag zijn eerste mondeling van maatschappijleer en volgende week woensdag zijn drie anderen vakken, Sector Werkstuk, Aardrijkskunde en Natuurkunde.
J is vandaag lekker naar Caspian geweest. En al vindt ze het werk niet zo leuk om te gaan doen, zeg ik toch met trots dat ze is aangenomen voor een aantal dagen per week als baliemedewerkster bij Lentis Stadskanaal. Ze moet dan van half negen tot vijf telefoontjes doorschakelen. Saai zoals ze zelf zegt, maar het geld komt niet zomaar aanwaaien. En dat is ook zo. Plus dat dit werk is dat ze zeer waarschijnlijk vol kan gaan houden. Dubbel dus, maar ik ben trots!
Verder hoop ik dat ik iemand ga vinden die mijn achtertuin wil betegelen. Dan heb ik ook een hoekje buiten waar ik kan zitten/liggen. Lijkt me zo heerlijk! Nu is het nog een "puinhoop" in de tuin. Helaas. We doen ons best iemand te vinden die ons daar gratis mee wil helpen.

Morgen misschien meer.

Lfs



Geen opmerkingen:

Een reactie posten