Vergeet ME niet

maandag 23 juli 2012

23 juli 2012

Lieve bloglezers,

Een zeer zonnige maandag. Wat ben ik nu blij met mijn zonnescherm!!! Wat een warmte houdt die buiten zeg. Heerlijk!! Het was eigenlijk een heel rustige dag. Ik had vanmiddag mijn douche hulp. En ja, dat was dus wel prettig, want donderdag gaat natuurlijk niet lukken. Nog 2 nachtjes en dan heb ik de (hopelijk) laatste operatie achter de rug. Er gaat al heel wat mee. Heel veel kusjes van een MElotgenote heb ik in mijn tas gepakt, samen met een  virtuele blinkende bos prachtige rozen. Ook een engeltje gaat mee. Ook gekregen. Van mijn eigen bedmaatje!!! Zó lief, en die neem ik echt mee!!! Ik stuur het engeltje weer terug als ik weer thuis ben. En dan nog hou ik een deel van het engeltje zelf :)))) Jullie zijn allemaal super door zo mee te leven!! Ik zie er echt tegenop, maar ik sla me er met jullie samen en mijn gezin wel doorheen. Nog even doorbijten en dan ben ik er doorheen en vanaf.

R heeft vandaag nog een verjaardagscadeau alvast in elkaar gezet. Mijn stabiele hangmat voor buiten. En na heel lang heb ik vanmiddag een uurtje in de zon gelegen. Wat een mooi ding is dat zeg. Maar wat word je moe van buiten zijn. :(( Nu ik heb gegeten, ben ik #leeg #kapot. Maar de zonnestralen wel gevoeld. Misschien morgen toch weer even pakken die stralen. Maar ik moet morgen wel vroeg mijn bed uit, want moet bloedprikken in het ZH in voorbereiding op de operatie. Dus zal ik mijn tukkie in de middaguren zéker nodig hebben.

Ik ben dus erg moe en hou het vandaag kort.

Ik ben dankbaar dat ik lieve mensen om me heen heb, en super lieve mensen ken die me door deze tijd heenslepen. Dank jullie wel daarvoor!!! Jullie houden mijn hoofd boven water, jullie begrijpen me, of doen jullie best me te begrijpen.

Morgen weer meer

Lfs



Geen opmerkingen:

Een reactie posten