Vergeet ME niet

maandag 9 juli 2012

09 juli 2012

Lieve bloglezers,

Maandag, wasdag ... vanmiddag de douchehulp.
Vanmorgen wakker gemaakt met koffie en een broodje. Kon aardig rustig wakker worden. Dan is mijn dag altijd net even iets beter. De opstart gaat traag en langzaam. En vanmiddag zou de douchehulp komen, dus kon ik de opstart wel gebruiken. Vandaag dus ook niet in de kleren. Dat doe ik nooit op een douchedag. Kost weer eens teveel energie. Ja, wanneer niet. Pfffff
Maar lekker gedoucht. Lieve hulp, en zij komt donderdag ook, dus dat is ook wel eens lekker. Tot nu toe steeds verschillende gehad. Dus ben weer heerlijk schoon en fris.
Na het douchen gewoon weer op mijn woonkamerbed. Het is misschien moeilijk voor te stellen hoeveel energie dat kost. Ik schat toch wel 1/4 van mijn energie lepels die ik per dag nog maar heb. Misschien zelfs wel meer.
Het zijn saaie dagen voor mijn blog, want ik heb dan ook niet zoveel te vertellen. Ik bedoel, ga niet allemaal zeggen wat ik waar en hoe was onder de douche. Hahahaha. Nee grapje natuurlijk, maar er gebeurt op zich weinig.
J kwam was inmiddels al naar school geweest voor logboek gesprek. Was goed gegaan. H ging pas in de middag naar school, vanmiddag zijn eerste mondelinge examen. Maatschappijleer. Het viel hem tegen. Maar we wachten woensdag af. Dan heeft hij er nog drie en daarna horen we of hij donderdag om 17u zijn certificaten kan ophalen. Vrijdag dan de laatste dag school en begint voor hem de vakantie. Maar deze week dus nog een spannende week voor onze special kid.
R heeft vandaag een begin gemaakt met de achtertuin. En nu hebben we via een lieve vriendin hulp aangeboden gekregen. Haar broer komt ons helpen. Hoe super is dat!! Dus nog een poosje, en dan mag wat mij betreft de lentezon komen :))))) Heerlijk!!! Eindelijk van de buitenlucht genieten. Op mijn manier.
En verder was het fijn met mijn lieve vrienden op facebook vandaag. Heel fijn!!! We helpen elkaar op een mooie manier die 15jr geleden niet mogelijk was. En ik ben daar heel dankbaar voor. Ik kan lieve vrienden helpen op mijn manier, maar ik word ook in de gaten gehouden :)))) Heel fijn.
Morgen niks op het programma staan, dus ga ik "mee" met mijn maatje.

Morgen misschien wel weer meer

Lfs


thnxxx ©wimvanberk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten