Vergeet ME niet

vrijdag 13 juli 2012

13 juli 2012


Lieve bloglezers,

Korte blog denk ik vandaag.

Een vrij goede nacht achter de rug. Daarmee bedoel ik dan, dat ik niet in een droomsessie ben blijven steken. Nachtmerrie of droom, het maakt niet uit, ik kom vaak niet in de volgende slaapfase, waardoor ik dus eigenlijk niet aan het echte uitrusten van het lichaam toekom. Je hebt met #ME slaapstoornissen. Of je slaapt de hele dag/nacht en je rust er niet van uit. Ik slaap wel, maar ik kom niet door de laatste fase heen. Ik "spring" dan terug naar de eerste fase, waardoor ik mijn dromen etc nog haarscherp blijf herinneren. En vaak ben ik dan ook weer wakker. Je hebt vier slaapfasen.
Maar vannacht is dat dus waarschijnlijk sinds weken weer eens gelukt. Dus ja, redelijk een paar uurtjes achter elkaar geslapen. De lichte PEM van gisteren die zo onverwachts insloeg is niet weg, maar toch zeker op zijn retour. En daarom hou ik nog goed rust vandaag, zodat ik er niet verder in kom. Hopen dat het zijn vruchten afwerpt ;-))

R heeft vandaag zijn hartecho laten maken. Ter controle. Binnen twee weken horen we van de huisarts of deze goed was. J doet haar ding en ook H is gewoon lekker zichzelf. Een rustige vakantiedag dus.

Verder geen bijzonderheden ... noemenswaardigheden of anderszins.

Morgen weer meer misschien


Lfssssss



LEES ONDERSTAANDE EN HELP ALSJEBLIEFT MEE ALS JE KAN!!!


GEZOCHT!

Handtekeningenverzamelaars voor tijdens de Nijmeegse Vierdaagse: Vrijdag 20 juli, vanaf 14u (tot begin van de avond), Via gladiola

Tshirts, klemborden, handtekeningenformulieren en pennen worden aangeleverd.

Voorzitter van de ME/CVS Vereniging, Rob Wijbenga heeft zich al aangemeld en net hebben wij nog 2 aanmeldingen ontvangen. Maar hoe meer mensen hoe beter!

Wie komt vrijdag 20 juli ook een uurtje helpen?

Meer info en aanmelden kan via: medenhaag@gmail.com

pls deel!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten