Vergeet ME niet

dinsdag 26 juni 2012

26 juni 2012

Lieve bloglezers,

De dag voor het onderzoek ERCP, voor het eerst sinds tijden zie ik enórm op tegen een onderzoek. Wou dat het al achter de rug was. En dan te bedenken dat ik morgenochtend om 9.15u me moet melden op de verpleegafdeling en het onderzoek plaatsvindt rond 15.15u.
Goed, ik weet dat ik hier doorheen moet en ik zal er niet over klagen. Ik ben sowieso tot nu toe erg tevreden over het streekziekenhuis hier en Delfzicht hoort erbij. Maar toch gewoon even delen dat de zenuwen door mijn keel beginnen te gieren. Ken mezelf zo niet meer. Maar ik laat het over me heen komen, meer kan ik toch niet doen. Check1: beltegoed en internet mobiel geregeld Check 2: internet stick voor laptop heeft voldoende tegoed.

Vanmorgen redelijk op tijd opgestaan, want ik heb "natuurlijk" ook mijn re.oor nog. Daar zou ik vlg week heen moeten voor controle, maar aangezien ik door alle toestanden rondom de galblaas er niet echt secuur mee om ben gegaan en het een beetje verwaarloosd heb, vond ik het verstandig om gisteren te bellen voor een afspraak vandaag. En dat kon gelukkig. Zoals dat voor mij nooit een probleem is bij de KNO artsen. Geen eigen KNO arts, maar degene waar ik de vorige keer was. Ook goed dus. Hij begreep gelukkig dat het voor mij allemaal teveel werd, én net hersteld van een hernia, én de oorontsteking en nú dan weer de galblaas problemen. Maar goed, resultaat was dus wel dat het nog niet goed is met mijn oor. Granulatieweefsel was wel op retour, zwelling was afgenomen, maar het ziet er nog niet goed uit. Dus nu andere druppels gekregen, ook overvloedig gebruiken, niet te zuinig (zoals de KNO arts zelf zegt ;-) ) In principe over drie weken terug, hij hoopt dat de ontsteking dan onder controle is, maar als het even anders loopt ivm verwijdering galblaas mag ik bellen en de afspraak op een voor mij gunstig tijdstip plannen.
Lang leven de #ME. #terugkerende oorinfecties :((

Vanmiddag gedouched door S. Fijn dat ze tijd voor me kon vrijmaken! Wel kapot daardoor, maar ik ben wel fris en schoon voor morgen. Ook heb ik al papieren van het CIZ binnen en beide indicaties (individuele begeleiding en nu ook persoonlijke zorg) zijn geïndiceerd t/m 2027, #chapeau. Nu wachten tot TSN belt en kan ik twee keer per week douchen :)))
note: vlak voor het uploaden belt TSN en aanstaande vrijdag komen ze me douchen!! En dan vanaf volgende week op maandag en donderdag. Toch erg blij dat dit geregeld is en toch #dankbaar...

Verder gaan we deze dag héél rustig doorbrengen. Nu even energie sparen (lees: lepels sparen). Morgen vroeg op en de hele dag wachten tot het onderzoek en daarna hopelijk van deze ingreep snel herstellen. Als ik het zelf niet kan, zullen J of Re jullie op de hoogte houden via facebook. Maar ik zie helemaal hoe het gaat verlopen. Let me Go With the Flow!!! Laat me de rust in  mezelf vinden om het onderzoek morgen goed te doorstaan!!!

Misschien morgen meer en anders donderdag denk ik wel.

Lfs






Geen opmerkingen:

Een reactie posten