Vergeet ME niet

maandag 25 juni 2012

25 juni 2012

Lieve bloglezers,

Nog twee nachten, aftellen. Dan gaan we voor de eerste ingreep. Zie ik er tegenop? Ja, best wel. Maar laat het over me heen komen. Go With The Flow. Want ook vandaag misselijk en pijn. Dus het is goed dat er wat gebeurt. Ik word zo langzamerhand gék van alle pijn die ik te verduren heb. Nee niet om medelijden hoor. Maar gewoon even zát van alles. Maar ik vecht me erdoor. Nog vier nachtjes en dan heb ik het achter de rug en ben ik weer thuis.

Vanmorgen bezoek gehad van CIZ. Indicatie gekregen voor hulp om 2x per week te douchen. Dubbel gevoel. Logisch. Maar ook blij dat ik word erkend in mijn hulpvraag. Nu is het afwachten op de papieren en de afspraken met TSN. Wat #ME niet allemaal kan veroorzaken. Krijg de indicatie ook langdurig. Omdat er geen uitzicht is op herstel.

Morgen vertrekt het halfzusje van mijn kinderen met haar moeder (stiefmoeder van mijn kinderen) terug naar Canada. Gelukkig zullen ze via internet contact met haar kunnen houden. Want hun biologische vader, en dus ook de vader van hun halfzusje, is boos op mij. Ik zou mijn zoon niet goed opvoeden. Vanmorgen nog eens met de mevrouw van de CIZ indicatie over gehad. Ook zij bevestigt wat de psycholoog ook bevestigt van Hielke, dat zijn manier van omgaan met zijn apparaten bij hem hoort, hij ervan leert en niet verslaafd genoemd mag worden. Voordat iedereen mij er nu op gaat wijzen dat hun biologische vader dit kan lezen, dat weet ik. Maar via andere sociale netwerken wil hij geen contact meer met mij. En ik schaam me er niet voor, dat ik mijn zoon accepteer met zijn beperkingen zoals hij is. Ik vind het wel heel jammer dat het zo loopt. Maar ik kan er op dit moment, mét al mijn gezondheidsklachten niks aan doen. Ik wil het wel, maar dat gaat niet. Ik kan alleen maar in overleg met psycholoog, hulpverleners, partner, vriend en kinderen mijn keuzes maken. Dus de biologische vader van mijn kinderen, mag mijn blog lezen. Heb ik geen problemen mee. Hij mag weten hoe het met zijn kinderen gaat. En ach ja, ook wel met mij hoor. Ook daar heb ik geen geheimen in.

J komt vanmiddag ook weer thuis #gezellig. Hele weekend weggeweest, en vandaag naar school. Zal ik eigenwijs zijn en het op mijn eigen wijze doen en haar met haar eigen autootje ophalen op het station? Ik heb namelijk nog nooit naast haar gezeten sinds zij haar rijbewijs heeft gehaald. Wil ik zo graag een keer. Misschien. Even kijken hoe ik me voel als ze zich meldt dat ze eraan komt.
H is alweer thuis. Korte dagen ter voorbereiding op zijn mondelinge examens op 9 juli.

En hoe het met mij gaat? Heb ik hierboven al wel vermeld, toch?

Morgen misschien weer meer ...

Lfs


©tuinvanmijnouderlijkhuis


Geen opmerkingen:

Een reactie posten