Vergeet ME niet

zaterdag 16 juni 2012

16 juni 2012

Lieve bloglezers,

Pfffffffffff, wat een nacht. En dat voor een half uurtje extra wakker. Want jullie moeten weten dat ik altijd een pepermuntje neem voor slapen. En ik word tussen half vier en vier spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaans benauwd wakker!! R schrok ook behoorlijk. Bleek er dus een klein stukje pepermunt mijn luchtpijp in te zijn geschoten. Ik kan me ook niet meer herinneren dat ik in slaap ben gevallen > te snel dus met pepermunt in je mond :((( Maar ik kwam dus echt niet meer achter mijn adem! Het heeft zeker een kwartier geduurd voordat ik weer góed adem terug had. Gebeurt dus écht geen tweede keer meer!!!!!!!

Verder een zeer rustige dag. Veel gedronken, kom sinds gisteren tot rond de 2,5 à 3 liter vocht en op advies van de buurvrouw ben ik met gele vla begonnen. Moet zeggen dat ik me sindsdien wat beter voel. Vanmiddag behoorlijk pijn, maar in slaap gevallen en ach, de pijn in de buikstreek blijft zeuren, maar het is goed te dragen. Ik doe dan ook rustig aan, wil niet opgenomen worden nog in het ZH. Dat komt wel bij de ingrepen. Hopelijk lukt het me dat zo uit te stellen. En ik zal maandag mijn HA even op de hoogte brengen van de perikelen rondom de ingrepen.

Wens iedereen een fijne zondag en ga niet slapen met iets in je mond, doe ik ook niet meer :))))

Lfs


1 opmerking:

  1. Goh lieve meid, dat zal wel schrikken geweest zijn... Gelukkig is het uiteindelijk vanzelf goed gekomen, maar voor hetzelfde geld... Gelukkig dat je je iets beter voelt. Houden zo meid. Alvast ook een fijne zondag ! XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen