Vergeet ME niet

maandag 11 juni 2012

11 juni 2012

Lieve bloglezers,

Tjah, ziekenhuizen en ik zijn toch rare combinaties hoor. Eerst was het met de afspraak voor de operatie van mijn hernia die wel tig keer werd verplaatst en afgezegd en vanmorgen ging uiteraard de telefoon. Ik was vorige week naar de KNO arts geweest en die had ontstoken weefsel weggebrand. Vandaag moest ik de tampon laten verwijderen. Nou, niet dus. Telefoon ging en de KNO arts was afwezig door persoonlijke omstandigheden. Afspraak verplaatst naar morgen. Bij een andere KNO arts. Moet ik wel weer voor mezelf opkomen, want mijn eigen KNO arts weet dat ontstekingen voor mij een ramp zijn door #ME en één van de twee andere KNO artsen heeft daardoor in het verleden een verkeerde keus gemaakt,doordat hij geen kennis heeft van #ME en de gevolgen mbt ontstekingen. Morgen deze dus niet vergeten te vertellen, dat ik #ME heb en er extra voorzichtig omgesprongen moet worden met inschattingen mbt ontstekingen.
Wil dus zeggen dat ik morgen een dubbele afspraak heb. Eerst om kwart over negen hier in Winschoten KNO en dan in de middag om drie uur in Groningen Martini ZH voor de uitslag van de MRI bij de neuro-chirurg. 
Tussen de ZH bezoeken dan maar de rust opzoeken. Is me trouwens vandaag ook overkomen. Een giga uitgeput gevoel en heb toch twee uurtjes geslapen.

Keuzes maken hoort bij #ME. Wat doe je wel, wat doe je niet. Zag bij een medelotgenootje van mij een mooie blog over het kiezen wat wij wel en niet doen/aankunnen. Ik vond dat inderdaad zo frappant, want ook ik baal ervan als er voor me gekozen wordt. "Dat zul je wel niet kunnen" "Oh nee, dat red je niet" "Dat kan je vast niet aan". Ik denk dat mijn lotgenote het niet erg vindt (en anders staat hier straks geen link meer) als ik haar blog hier link. Het is namelijk zó herkenbaar, ook voor mij!
http://missmieks.blogspot.nl/2012/06/zin-die-indruk-maakt-op-mij-dan.html

Vanavond dus niet laat maken en dan ook nog hopen (en dat is het grote probleem vaak), dat ik de slaap vlot kan vinden. Maar ja, anders tussendoor gewoon platterdeplat. Simpel zat :) Maak me niet druk, wil ik niet en kost toch alleen maar meer energie.

Morgen vast weer meer en als ik te moe ben, woensdag.

Lfs

©ziekenhuisOZGlocatie Lucas Winschoten





Geen opmerkingen:

Een reactie posten