Vergeet ME niet

dinsdag 28 augustus 2012

28 augustus 2012

Lieve bloglezers,

Dinsdag alweer. Laatste dinsdag van de vakantie hier in het Hoge Noorden en dan is ook heel Nederland weer naar school vanaf volgende week maandag. We waren de laatste die vakantie kregen, dus ook de laatste die weer aan school gaan beginnen. J gaat volgende week maandag beginnen met een 10-weekse stage in de huisartsenpraktijk in Bellingwolde. H. moet maandag of dinsdag naar school voor zijn rooster en gesprek met zijn mentor van dit aankomende jaar (we horen deze week per post wie dat is) en woensdag begint voor hem het "harde" leven weer.
Vorige week is voetbal alweer begonnen. Nee, zelfs twee week geleden alweer. De eerste bekerwedstrijd hebben ze afgelopen zaterdag gewonnen in Oostwold. Vanavond de tweede bekerwedstrijd. Thuis op het veld SC Scheemda. Als het weer meezit, ik even heb geslapen, dan wil ik graag heen. Voordat de winterperiode aanbreekt. Want dan kan ik het niet meer. Nu wil ik graag op de scoot heen. Ik hoop dat het lukt. Ik weet wel dat áls het me lukt, ik de aankomende dagen gevloerd ben. Maar je moet soms keuzes maken.

na enkele uurtjes ...
Het weer zit mee en ik heb twee uur geslapen. Ben erg moe en voel me niet erg heppie, maar dit wil ik graag doen voor Hielke. Dus we gaan gewoon. Ligt aan de wedstrijd of hoe ik me voel, hoelang ik op het veld blijf. Ben benieuwd.

Morgen is het wel druk in huis, maar J gaat op tijd weg, dus die heeft me haar bed aangeboden. En ik ga daar maar gebruik van maken. De huishoudelijke hulp is er, de vervanging in de vakantie, plus er komen werklui voor de ketel schoon te maken, en aangezien die ketel in mijn slaapkamer hangt.... Geen zin om zo vroeg op die manier wakker gemaakt te worden, Dus J maakt me morgen wakker, of H en daarna ga ik boven verder slapen, lukt slapen niet meer, is het er in ieder geval een stuk rustiger dan hier beneden :)))

Verder niks te kletsen op dit moment ....... Morgen dan misschien weer meer!!!

Lfssssssss


Mijn maatje die het hartstikke moeilijk heeft, lieverd, ik denk aan jullie!!! ♥♥♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten