Vergeet ME niet

vrijdag 10 augustus 2012

10 augustus 2012

Lieve bloglezers,

Rare tijd voor mij? Ja, misschien wel. Maar heb drukke dagen achter de rug, en kan nu toch nog niet slapen. Druk hoofd, ondanks alle mist die er in zit.
Gisterochtend werd ik verrast door enorm veel berichten op mijn facebook pagina, een aantal tweets. Ik was meteen al verwend. Dat was ik door mijn gezin en liefste vrienden ook al. Heb een zonnescherm voor de voorkant aan de woonkamerkant gekregen, een portable cd speler, een horloge, een hangmat op stevig frame voor in de tuin, een hartslaghorloge en een toiletverhoger (klinkt raar, maar IK ben er supergelukkig mee!!), 2x een enorm boodschappenpakket, lekker gebak, laatste CD van Nick & Simon. Gewoon teveel om op te noemen. Kaartjes via de post. Berichtjes dus op facebook en tweets. Een mailtje van een volle neef van mijn vader uit Zweden, van een mailvriendin.
Mijn moeder is op mijn verjaardag zelf gekomen. Maar ik zat nog heerlijk op mijn slaapkamer bed, want de woonkamer bedden zouden omgeruild worden. Het thuiszorgbed opgehaald en het bed van de verzekering gebracht. Was een wat onrustig stukje dag. Niet voor mij, wel voor mijn moeder en rest van het gezin. Dank jullie wel XXX
Daarna kwam samen met het ophalen van het thuiszorg bed ook mijn douchehulp aan. Die gaf mij aan dat het litteken re.onder er toch niet helemaal okee uitzag, en raadde me aan de HA te laten komen kijken. Morgen ...
Na het werk kwam mijn pleegdochter ook. Lekker gegeten. Daarna is J naar een vriendin gegaan, die toch ook zeker haar aandacht verdient, ze is geopereerd niet lang geleden. Rustige avond lekker Olympische Spelen gekeken en heerlijk met mijn bedmaatje zitten kletsen via FB.
Slapen was van een heel andere orde, alles op alles denk ik dat ik nét aan de 4 uur heb gered. Terwijl je dan toch  moe bent hoor. Maar het werkt gewoon allemaal anders van binnen, denk ik.
Goed, vanmorgen waren R en ik rond kwart over 7 weer present. Veel te vroeg, dus toch ook weer geprobeerd de ogen te sluiten in de ochtenduren. Ondertussen had R de HA gebeld. Die zou op huisbezoek komen vandaag.
Vroeg in de middag kwam Re ook. J was inmiddels op fotoshoot en S was naar haar werk gegaan.
Heel suf geweest de hele dag. Pem? Ik weet het niet. Misschien wel. Het was ook niet te voorkomen. Maar wilde toch zelf nog door. Lieve mensen om me heen, die het alleen maar goed bedoelen, die me begrijpen, of in ieder geval begrip tonen. Is zo belangrijk. J is vanmiddag naar Beilen vertrokken, ze gaat vanaf morgen t/m dinsdag naar Brabant en Limburg om fotoshoots te maken met een vriendin van haar. Succes lieverd!! En veel plezier!
Nadat R en Re boodschappen hadden gedaan, kwam de HA. Goed, er zit dus nog een hechting hartstikke vast in het litteken. Het lukt de HA in eerste instantie niet om deze te verwijderen. Dit weekend betadinezalf gebruiken en als het niet zelf loskomt, komt hij volgende week hem er uit halen met ander materiaal. En ik moet heel eerlijk zeggen, ik herken iets. En eigenlijk wil ik dat niet herkennen, maar het lijkt een fistel te zijn. Laat ik het fout hebben. Maar we zullen na het weekend verder zien.
Vanavond lekker met R, H, Re en mijn moeder de hockeyfinale zitten kijken. En nu na deze blog moe. En ga ik toch lekker naar bed, in de hoop dat ik vlot de slaap te pakken kan krijgen! We gaan ervoor.
Lief bedmaatje, ik denk aan je!!!

Morgen misschien weer meer

Lfsss



Geen opmerkingen:

Een reactie posten