Vergeet ME niet

woensdag 8 augustus 2012

08 augustus 2012

Lieve bloglezers ,

Vanmorgen op tijd de wekker gezet, want de huishoudelijke hulp komt altijd op woensdagmorgen. En aangezien mijn laiverd niet echt goed wakker kon worden, was ik het wel ;-)) en waren we allebei rond kwart voor negen in de woonkamer. Wel weer goed ook, want ik droomde weer van alles. Was ook benieuwd hoe het zou gaan weer als ik een keer weer vroeg zou opstaan. De laatste tijd gebruik ik de ochtenden weer om te slapen, aangezien de nachten weer zo slecht gaan.
T was er mooi op tijd en ze heeft hard gewerkt. Ook hebben we de sta-op stoel uit de hoek bij de banken gehaald, want die moest op de foto. Er werd namelijk gebeld dat morgen mijn definitieve bed wordt gebracht. Gelukkig hebben we er eigenlijk best vlot een koper voor gevonden via een vriendin die ik ken via een andere vriendin (hahaha) via FB en Twitter. Top D!! Morgen horen we wanneer de stoel opgehaald kan worden. Maar op zich wordt het morgen nog een verhuizing, want eerst moet het thuiszorg bed uit de hoek. Ze konden me namelijk niet vertellen hoelaat het bed opgehaald wordt. Ja, wel morgen ook gelukkig. Maar het nieuwe bed komt rond het middaguur. Dus dan moet er ruimte voor zijn.
Dus moest ook het bed afgehaald worden en de wc-verhoger erbij gelegd. Dat heb ik trouwens geweten dat de wc-verhoger weg was. Ahum. Ik stortte nog net niet van de Himalaya af, maar daar moet ik dus érg aan wennen. Maar het lukt wel weer aardig, door de grepen die ik in de wc heb hangen. Toch maar wel eens kijken naar een aangeboden toiletverhoger, want ik merk wel aan mijn spieren en gewrichten dat ik in de ziekenhuisperiode daarmee behoorlijk achteruit ben gegaan.
Verder komt mijn moeder morgen. Waarom? Nou vooruit, het is morgen mijn 46e verjaardag :). En dat mag mijn moeder altijd komen meevieren. En ze komt twee nachten slapen. Lief toch!!! Ben ik echt heel blij mee en kijk er echt naar uit.
Was ik toch wat vergeten. *bloos* Ik heb de douchehulp morgen gewoon laten staan. Maar dat vond mijn moeder gelukkig niet erg, dan wilde ze met haar kleindochter die nu haar rijbewijs ook heeft boodschappen doen. Ja, allemaal super gepland dus. Heb ik gedaan. Ha ha ha. Meestal plant Ron de dagen in, want ik vergeet écht de helft. Wat dat betreft is mijn geheugen een vergiet, of zeef. Wat jij wil. Brainfog noemen ze dat ook wel. Misthoofd. Nu weet ik ook waarom ik zoveel van vroeger ben vergeten trouwens. Zou dat er mee te maken hebben? Ik weet zo weinig meer van vroeger. Van details met name. Ik weet bv nog wel dat deze dag de verjaardag van mijn oude buurmeisje is. Dat was altijd een dag voor mijn verjaardag. Maar als je me vraagt wanneer of hoe of met wie ... dan kan ik je eigenlijk nooit antwoorden. Mijn vader heeft me daar vroeger altijd veel bij geholpen en proefwerken maakte ik ook altijd op het laatste moment, anders wist ik er niks meer van. Hmmm, weet ik eigenlijk niet, schoot zo door mijn hoofd.
Maar goed, het is dus een drukke dag morgen, R en ik hebben besloten dat ik in de slaapkamer blijf of buiten ga liggen in de schaduw (in de hoop op een beetje mooi weer uiteraard). Hopen dat het allemaal toch soepeltjes gaat verlopen.

Ach we zien morgen wel weer.

Lfs


©rw > mijn kanjer H die voor ons MEptn handtekeningen heeft opgehaald voor de petitie! @denbosch




1 opmerking:

  1. Kijk gisteren de fut niet gehad om je blog te lezen, maar nu weet ik dat je mams komt vandaag en hoef je er geen antwoordt meer te geven :-)Hopelijk bevalt het nieuwe bed meis. Heb je dat van het ziekenfonds gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen