Vergeet ME niet

zondag 19 augustus 2012

19 augustus 2012

Lieve bloglezers,

Een echt tropisch weekend.
Afgelopen nacht was een disaster en dan nog niet eens door de hitte. Ik heb geen last ervan gehad, we hebben een ventilator bij bed staan. Maar wel door pijn. Pijn in mijn rug, bovenbenen. En de slaap niet kunnen vatten. Dat lijkt ook steeds slechter te worden. Ik slik toch echt aardig wat meds. Voor de slaap, tegen de pijn. Meer kan eigenlijk niet. Maar ga vanaf vandaag ook rond etenstijd alvast morfine innemen. Even een poosje maar verdubbelen. Kijken of dat effect heeft. Want zo kom ik de PEM helemaal niet te boven. Dan kan de bedoeling toch niet zijn. Vind ik dan.
H is vanmorgen naar de Euroborg gebracht door R. Hij mocht van een sponsor naar de eerste thuiswedstrijd FC Groningen - Willem II. S. ging met hem mee. Straks komen ze hier heen. Temperatuur in het stadion was 32 graden toen de wedstrijd begon om half één, maar de gevoelstemperatuur was stukken hoger. Plús dat ze in eerste instantie in de brandende zon zaten. Héél jammer om je club dan de winst te zien weggeven. Nog steeds niet wat de nieuwe trainer wil, maar ja, dan zal er toch wat moeten gaan gebeuren. Maar de beste schippers staan al wal hoor, ik doe het ze niet na en zéker niet in deze hitte.
Nadat R en H weggegaan waren, zijn J en ik samen met de honden het bos weer even ingegaan. Hartstikke eigenwijs natuurlijk, maar ik vind het zo lekker in het bos. Het was daar ook goed vertoeven. En ja, ik zit dan wel in een dip van de #ME, maar ik wilde zo graag. En of ik dan thuis in de hitte zit, of even een half uurtje eigenwijs ben, en op de scoot toch even mijn neus tussen de bomen steek :-) Heerlijk!! Ja, ik weet het, ik ben nu nog een stapje terug, maar ik krijg die vast wel weer ergens terug...



Gisteravond hadden we bezoek bij de buren in de tuin, H kijkt altijd even of hij voor of achter het huis nog katten ziet van ons, voordat hij naar bed gaat, is een gewoonte van hem. En nu zag hij iets bewegen in de tuin van het huis waar nog niemand woont. J erbij geroepen. Een egel. Zo suf als wat. Je kon ook heel dichtbij komen. Even de dierenambulance gebeld en zo hadden we voor de nacht een logee bij J op haar kamer, in de katten-reismand. Met water en kattenvoer. Vanmorgen was de egel al iets minder suf en is hij (of zij) opgehaald door de dierenambulance. Zou toch even nagekeken worden.


Verder is het warm, tropische hitte. Morgen misschien meer

Lfsss




Geen opmerkingen:

Een reactie posten