Vergeet ME niet

maandag 29 april 2013

LAATSTE LOODJES PETITIE!!!



Week van de Petitie

De laatste inspanningen voor het inwinnen van handtekeningen voor de petitie Erken ME als biomedische ziekte zijn aangebroken.

- Op dinsdag 30 april worden op de Grote Markt in Groningen handtekeningen verzameld tijdens een straatactie
- Op 3, 4 en 5 mei worden er tijdens de veertiende Harleykidee in Utrecht handtekeningen verzameld
- Op 6 en 7 mei gaan enkele vrijwilligers van huis tot huis in een paar wijken in Den Bosch om handtekeningen in te zamelen.

Er wordt door drie vrijwilligers uit Amsterdam nog een activiteit gepland waarover nog geen info bekend is.
Daarnaast gaat een aantal mensen nog onverdroten voort via speciale petitiemapjes handtekeningen te verzamelen.
Via deze mapjes zijn er inmiddels al honderden handtekeningen gescoord. Ze zijn op te vragen bij Ingrid Verhulst via: ingridverhulst@hotmail.com
Om zelf of via je naaste omgeving nóg meer te scoren.
Ten slotte staat er tijdens Pinkpop nog een aktie gepland door Jan van Ouwel.

Tip van de dag:
Ga je morgen zelf ergens heen, of de mensen om je heen?
Laat ze een handtekeningenlijst bij zich stoppen en een pen!

Info : ingridverhulst@hotmail.com


Hierbij wens ik mijn zoon Hielke Bijlenga en de voorzitter van de MEcvs vereniging Rob Wijbenga morgen héél veel succes op de Grote Markt in Groningen! Jullie zijn samen een GOUDEN koppel en ik hoop dat er veel meer jullie voorbeeld gaan volgen morgen!!! Hvj xxx






Geen opmerkingen:

Een reactie posten