Vergeet ME niet

zondag 14 april 2013

14 april 2013

Hallo bloglezers,

En toen was het weekend weer voorbij. Okee. Bijna voorbij. Nog een avond :-) Maar ook die schiet alweer op.
Al met al een goed weekend gehad.

Gisteren onverwachts bezoek, wat niet gepland stond, maar altijd welkom is! Mijn moeder is gistermiddag bij ons geweest. En dat was heel fijn. Momenten met een gouden randje.
En dan belt ze vandaag ... ben je moe geworden van mij gisteren. Dat vind ik dan zo moeilijk antwoorden. Want als ik ja zeg, dan voelt ze zich schuldig. Zeg ik nee, dan ben ik niet eerlijk. Ja, ik ben moe geworden van het bezoek. Maar dat heb ik ook van de douchebeurt, dat heb ik ook als we een andere afspraak hebben. Maar wil dat zeggen dat we dan helemaal niks meer kunnen? Nee.
Soms kies je ervoor om wel af te spreken, en te weten, van te voren, dat het extra vermoeidheid oplevert. Maar daar moet een ander zich niet van weerhouden om me te mijden. Zeker mijn eigen moeder niet!!! Ik vind het heerlijk als ze er is en geniet volop.

Ik heb zelfs gekeken of er een Bed & Breakfast is bij haar in de buurt. En ja, die is er! Dus dit jaar gaan we het ook eens omdraaien. Dan gaan we naar haar toe! Eerst naar de Bed & Breakfast, en de volgende dag op visite waarna we de terugreis weer aanvaarden.
Eigenlijk zou ik voor deze uitstapjes een rekeningnummer moeten kunnen openen, waar mensen die ons een warm hart toedragen af en toe wat op storten als gift, donatie. Ware het niet, dat het dan op bedelen gaat lijken. Dat wil ik allerminst, dus dat is utopie. Maar het zou wel fijn zijn als mensen ons een warm hart toedragen en ons af en toe een weekendje met z'n tweeën uit gunnen. Nachtje in een Bed & Breakfast en dan daar een bezoekje afleggen wat we anders nóóit zouden kunnen en dan weer naar huis. Maar dat is niet gewoon. Daar houden mensen geen inzamelingsactie voor, want volgens de regering bestaat armoede niet in Nederland.

Verder hebben we een rustig weekend gehouden, heerlijk ieder ons eigen ding en was het gezin gewoon draaiend op ieders inzet. Fijn!

Lfsss, want ik heb verder niks te babbelen. Ik ben gelukkig met mijn gezin, mijn liefste maatje en mijn moeder. Gelukkig met wat ik nog wel kan en waar ik van geniet. Gelukkig met de wetenschap dat we 11 & 12 mei ons eerste weekendje weg in een Bed & Breakfast hebben. Het is onze manier om er af en toe uit te kunnen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten