Vergeet ME niet

donderdag 18 april 2013

18 april 2013

Hallo bloglezers,

Toch beginnen met een update van mijn prachtige bloem van de clivia:


De eerste bloemen hebben zich ontvouwen en er wachten nog knoppen op dezelfde weg!!! Ik geniet er elke dag van. De kleine genietmomenten van een dag. Zoals mijn vrienden op Facebook dat ook zijn. Ze houden me overeind en het delen van dezelfde ziekte die we hebben, maar niet Zijn, geeft kracht.

Ik heb het idee dat de Lyrica haar werk gaat doen. Vandaag iets minder pijn in mijn rug! En ook in de gewrichten waar ik normaal wel last heb. Het is niet over, maar de scherpe kantjes lijken eraf te gaan. Helaas had ik daar dus wederom een medicijn voor nodig. Maar het is zoals het is, geen keus omdat ik niet met de helse pijn kon leven/slapen. Afgelopen nacht heb ik geslapen van half twaalf tot half tien. Een lange nacht voor mijn doen! Ik was er dan ook happy mee. Het nadeel is, dat je er niet zoveel voordeel uithaalt jammer genoeg. Maar ook hier geen klagen, beter slapen, dan teveel wakker liggen. Dan duren de nachten zó lang en aangezien dat een ervaring is, weet ik hoe die nachten dan voelen. 

H is vandaag voor zijn intake geweest. Hij twijfelt of hij door is, dat hoort hij volgende week. Had twee keer last van zijn autisme reacties, doordat hij met aerobics niet zo snel alle pasjes kon volgen, wilde opgeven en door de begeleider werd gestimuleerd om door te zetten en met atletiek last had van zijn wond, waarbij hij boos werd op zichzelf. Wel erna over gesproken, dus we zullen het volgende week moeten afwachten. Ik ben trots op hem dat hij dit alleen heeft aangedurfd!!! Toppertje!!! XXX

Meer is er niet. Anders gaan we herhalingen neerzetten. Wens Marieke heel veel sterkte de aankomende dagen en dan ook de aankomende periode! 

Lfsssss




Geen opmerkingen:

Een reactie posten