Vergeet ME niet

donderdag 25 april 2013

25 april 2013

Hallo bloglezers,

En zo ben je dan zomaar 3 dagen verder. Ook met een chronische ziekte lijken de dagen om te vliegen ;)
Afgelopen twee dagen hebben we natuurlijk prachtig weer gehad. Gisteren kon ik er van genieten door heerlijk op mijn hangmat in de tuin te liggen. Een half uurtje, maar wat heb ik daarvan genoten. Vandaag zou ik of op de scoot of lekker naar buiten in de tuin. Maar ik was te vroeg wakker door de huishoudelijke hulp. Een vervanging en ze had nogal een hoge schelle stem. Kon er samen met de honden niet meer van slapen. Wel putte ze me enorm uit door maar te praten. en te praten, en te praten, en te praten. En ze kende ook wel iemand met MS. Pffff :( Niet leuk dus. Ze deed haar werk goed, en volgende week komt ze nog een keer, maar dan ben ik blij dat onze hulp weer komt. Dit sloopt dus mijn hele dag.
Maar goed, het huis is weer schoon en dat is ook weer een heel groot goed.
Vanmiddag kon ik niet tukken, dus dat is er drastisch bij ingeschoten. Maak het gewoon maar niet te laat vanavond. Voel aan mijn reageren dat het allemaal teveel is geweest vandaag.
Kreeg vandaag wel een wijziging van mijn afspraak voor de neuroloog. Ik moet er nu drie dagen eerder zijn. Top, dat mogen ze nog wel een keer vervroegen!

En toch ondanks alle tegenslagen van de afgelopen dagen, voel ik me goed van binnen. Vanuit mijn Innerlijk. Dus daar ben ik blij om , dat ik die weg weer heb teruggevonden.

Een korte blog om jullie te laten weten dat ik met veel lichamelijke ongemakken vecht en overwin! En dat ik er nog ben.
Hou van jezelf, zorg goed voor jezelf, een ander doet het meestal niet voor je.


Namasté



Geen opmerkingen:

Een reactie posten