Vergeet ME niet

maandag 22 april 2013

22 april 2013

Hallo bloglezers,

Mijn leven neemt een andere wending. Zoals ik al een tijd leefde en ik me daar goed in kon vinden, ga ik weer in terug. Ik wil weer leven vanuit mijn Innerlijk, van binnenuit. Ik liet weer veel te veel invloeden van buitenaf toe. Ik liet ze me kwetsen, pijn doen en raken. Ik wil dat niet meer. Het is goed zo.
Ik ga weer terug naar de basis. Terug waarom ik hier ben. Ik kan dan mijn ziekte beter dragen. Omdat het van binnenuit komt de ziekte, ik leef dan niet tegen mezelf in, wat zoveel energie kost, ik leef met mezelf mee.
Veel zullen dit bovenstaande niets zeggen, anderen zullen weten wat ik bedoel. Het is een rustiger leven omdat je vanuit jezelf naar de wereld kijkt. Ik merkte dat ik al een poosje vanaf een heel andere kant naar de wereld keek. Naar mezelf keek. En ik keek eigenlijk meer toe dat mensen bezit namen van wat ik ben, en daarmee mij kwetsten. Een gevoel van "ik weet het beter, luister naar mij en niet naar jezelf". En dat ga ik weer omdraaien. En dat kan ik, want ik weet wie ik ben.
Ik wil daarmee aangeven dat ik niet plotsklaps verander in een heel ander persoon, maar weer gewoon meer mezelf. Bij vrienden was ik dat al, bij de "boze buitenwereld" speelde ik weer mijn rol. Niet meer dus. Accepteer me wie ik ben, vanuit mezelf, vanuit de Bron waar ik ooit weer naar terug ga. Helemaal nu ik in het Aardse leven mijn Tweelingziel heb mogen leren kennen. Hoe mooi is dat!


[[ en zo is het en zo laat ik me niet meer leven ]]

Vandaag een echte #ME dag. Slecht dus. Maar toch heb ik er zelf een prima dag van weten te maken. Weliswaar vanuit mijn bed, maar dat geeft niet. Mijn scootmobiel wordt opgeladen voor woensdag en donderdag, twee mooie dagen hebben ze beloofd en ik heb bedacht dat ik dan misschien wel een mooi tochtje kon maken van een half uurtje ofzo. Kijk, of het lukt is een tweede, maar hier werd ik wel blij van vandaag. Ook heb ik het douchen doorgezet. 

De dag is nu voorbij, we gaan de nacht in, en ik ga niks omdraaien, dus ik ga in de nacht slapen. Ritme! en hopen dat ik een goede nacht maak. Lepels sparen voor mijn plannetje, of het nou lukt of niet.

Ik sluit ook niet meer af met Lfss maar met hoe ik altijd afsloot in de tijd dat ik me Innerlijk beter voelde,

Namasté!!




1 opmerking:

  1. SUPER!!!!!!!!
    Het is jou leven wat je leeft en jij moet je daar goed bij voelen.
    Kunnen ze daar niet mee leven dan zijn ze je beperkte energie niet waard!!!

    groetjes van Frederique
    http://frederiqueloveslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen