Vergeet ME niet

zondag 28 oktober 2012

28 oktober 2012

Lieve bloglezers,

Wat zou ik vandaag graag van de zon willen genieten!!! Mijn maatje heeft vanmorgen gelukkig wel een prachtige scootrit kunnen maken #dankbaar voor hem!!!










Wauw, dan zou je toch bijna gaan verhuizen! haha. Maar die mooie omgeving hebben we hier ook gelukkig. Alleen mijn rug wil gewoon niet meeewerken, zóveel pijn de laatste week weer. Veel morfine, waardoor je duf bent. Maar het grootste euvel is verkoudheid, voor anderen denk ik griep. Maar dan wil ik dus het risico niet nemen nog zieker te worden, het is helaas niet anders. Ik heb door de foto's van mijn maatje kunnen genieten ... en dat doet mijn vriendin ook altijd, foto's maken. Dus ik geniet op mijn manier. Het zij zo. Het verandert ooit wel weer. De verkoudheid (hoofdpijn, spierpijn, oorpijn, vol in de kop etc) gaat vanzelf wel weer beter worden.

Ik heb afgelopen week een enorm lief cadeautje gekregen van een lotgenote. Jullie kunnen hier lezen wat en hoe je er zelf aan kunt komen:
http://www.me-cvsvereniging.nl/sites/default/files/121004%20ME%20and%20my%20cats%20Persbericht%20ME%20CVS.pdf

Verder gaat het wel aardig hier. De veranderingen en spanningen van afgelopen week zijn behoorlijk ingeslagen bij me. Merk dat stress een enorme factor is om in een pem te vervallen. De spanning die in huis heerste is funest geweest. Nog is het niet helemaal weg, want het vriendinnetje van H is weggelopen van huis en daar maakt hij zich best druk over natuurlijk. We proberen hem daarin zo goed mogelijk te begeleiden, te sturen en gerust te stellen. Maar het geeft bij mij weer behoorlijk wat druk met zich mee. Helaas. Ben toch niet voor niks een HSP. Pak alles op en zeker van mijn gezin. Probeer het ook voor mezelf te relativeren, maar het werkt vaak averechts. Het enige wat bij mij werkt, kan ik niet altijd als moeder uitvoeren. En dat is wegzuiveren van de spanning. Maar dan zou ik bij wijze van spreke H steeds naar boven moeten sturen. En dat kan ik niet. Dus hopen en verbijten.

Tot de volgende keer weer

Lfsssssss




Geen opmerkingen:

Een reactie posten