Vergeet ME niet

maandag 15 oktober 2012

15 oktober 2012

Lieve bloglezers,

Alweer maandag. Begin van weer een nieuwe week. Vanmorgen in het ziekenhuis geweest, controle chirurgie ivm litteken galblaasverwijdering. Het is wat rommelig, het voelt wat hobbelig, zei de chirurg. Hij begrijpt niet helemaal waar de af en toe stekende pijn vandaan komt. Hij wil ook niet zomaar gaan snijden, dus eerst over twee weken een buik echo en dan over drie weken hoor ik de uitslag bij de chirurg. We wachten dus weer af.
Waar ik wel van baal is de pijn in mijn lage linkerrug. Pijn is hetzelfde als de hernia, maar de controle na de operatie destijds gaf geen nieuwe hernia aan. Maar wat heb ik daar een pijn. Bah. Ook ben ik kapot moe de laatste dagen. Afgelopen nacht weer een lange nacht gemaakt en als je dan ook weet dat je daar baat bij hebt is het okee. Maar je voelt je niets beter de volgende dag helaas.
Goed, einde klaagmoment.
Mijn moeder is er en die blijft tot woensdag. Twee nachtjes blijft ze slapen. Gezellig! Ze is nu even mee met de boodschappen met R. En zo kan ik weer even plat en tot rust komen. Gelukkig kan ik wel mezelf zijn en blijven als ze er is hoor. Ze past zich naadloos aan ons gezin aan. Dat is prettig. Morgenmiddag douchen ipv vanmiddag, omdat ik vanmorgen al naar het ZH ben geweest.
.............................
Zit behoorlijk wat tijd tussen. Moeheid speelt op dit moment samen met pijn in mijn rug de grootste parten. En de moeheid wil dan ook niet weg. Niet na een nacht slaap, niet na een rustige middag, niet na.......wat dan ook.
Dus nu speelt de moeheid de boventoon en ga ik het hierbij laten. Korte blog, morgen misschien meer.

Lfsssssss




Geen opmerkingen:

Een reactie posten