Vergeet ME niet

zaterdag 29 december 2012

29 december 2012

Lieve bloglezers,

Dezer dagen staan in het teken van het overlijden van Denise de Hoop. Binnen de groep van MEptn is het een enorme klap, al waren we voorbereid. Ik zou jullie op de volgende blog willen wijzen, ze omschrijft precies hoe ik, en zoveel meerderen om ons heen, het voelen:

http://missmieks.blogspot.nl/2012/12/soms-haat-ik-medisch-nederland.html?spref=tw

Dank je wel voor het mogen delen!

Aanstaande donderdag wordt Denise gecremeerd. Zelfs in haar eigen rouwadvertentie vraagt zij aandacht voor de Petitie.




HEBBEN JULLIE AL GETEKEND? Kan ook anoniem, maar vergeet de email niet te bevestigen!!!

http://petities.nl/petitie/erken-myalgische-encefalomyelitis-als-een-invaliderende-biomedische-ziekte

Donderdag 3 januari, ik moet naar Dr.Visser. Ik hoop nog wat beter te worden dan ik nu ben. Ik hoop dat ik in het medische circuit bij artsen die wel naar me luisteren (zoals mijn eigen Huisarts), nog verder kom qua verbetering. Maar omdat ik dan toch naar Amsterdam moet, heb ik met R besloten, dat we naar de crematie gaan. Dat wordt een hele lange dag. Maar ik wil voor elke MEptn die het niet redt, daar aanwezig zijn. We rijden er namelijk langs via de A7 richting mijn moeder. Ik kan niet beloven te kunnen condoleren, omdat ik bij mijn moeder even wil rusten. Maar ik kan er samen met R wel zijn. Vroeg weg. Kwart voor drie bij Dr. Visser, en al met al zal ik zo'n 12 uur van huis zijn donderdag. Maar wel met een rustplaats bij mijn moeder tussendoor.
Ik wil het hier graag even bij laten. Afgelopen donderdag ben ik ook nog niet vergeten, en dat verslagje krijgen jullie ook zéker. Maar nu ben ik even te moe.

Lfsssss



Geen opmerkingen:

Een reactie posten