Vergeet ME niet

dinsdag 18 december 2012

18 december 2012

Lieve bloglezers,

Nu is de kerstperiode begonnen voor mij :) Serious Request is gestart. Altijd genieten en zeker dit jaar weer met Giel en Gerard. Een gouden koppel in het Glazen Huis. Onze kerstboom staat, lichtjes hangen erin en de rest gaan we morgenmiddag op het gemak erin hangen. En het huis verder wat in Kerstsfeer brengen. Is het klaar, zal ik wel een fotootje plaatsen. Dus mijn pc staat op één tabblad op 101.tv, zodat mijn gezin ook nog "gewoon"tv kan kijken ;) En mij geeft het altijd het Kerstgevoel, het Glazen Huis.

Hoe is het met mij ... gisteren was ik zo ziek, dat ik het gevoel had dat ze me beter meteen naar het ziekenhuis konden afvoeren. Ik scheen de hele dag ook niet zo aardig te zijn geweest voor mijn gezin. Rottige eigenschap van mij, als ik me héél slecht voel op een dag, moeten mijn lieve kids en mijn hubby dat zo'n dag toch wel ontgelden. Nadat ik eigenlijk de hele dag heb geslapen, heeft mijn hubby de HA gebeld en heb ik een kuur voorgeschreven gekregen. Ik ben om half negen uitgeput, doodziek naar bed gegaan en heb geslapen tot 13u vanmiddag. Wel met tussenpozen omdat ik uiteraard ook wel naar de wc moest, maar verder was ik zeer weinig waard. Echt goed ziek dus :( Vanmiddag toch iets beter opgestaan, maar ik merk gewoon ook dat als ik zo lang slaap, dat ik dan niet meer in de dag kom. Dus vandaag is mij eigenlijk ook voorbij gegaan. Op het feit na dat mijn moeder ook goed ziek is. Bah. Niet levensbedreigend, maar ze zal heel goed voor zichzelf moeten zorgen. Doen hoor mam!!! Verder is alles langs me heengegaan, hebben we weer 2 kerstpakketten mogen ontvangen van lieve mensen. [geefjijhetdoor.nl en stichtingstillearmoede.nl] Wat worden we dan warm en dankbaar zeg.

Aanstaande vrijdag zeg ik mijn afspraak bij Dr. Visser in Amsterdam af. Ik ben daar te ziek voor, en mijn hubby raakt ook een beetje aan het eind van zijn energie. We gaan dus beiden energie sparen voor de Kerstdagen. Ik heb nu ook een kuur, en straks kan Dr .Visser ook geen bloed prikken omdat de kuur ook in mijn bloed zit natuurlijk. Dus dat geeft dan geen goed beeld, plus dat ik in deze periode ook extra vitB12 zuigtabletten neem, de laatste strip die ik in huis heb, om een beetje terug in oude doen te komen. Dus morgen gaan we hem bellen en de afspraak verzetten naar januari. Beter plan. Rustigere maand dan zo rond de feestdagen.

Nu weten jullie ook een beetje dat ik stil ben geweest gisteren door ziekte. Wanneer niet :( Maar we blijven moed houden en vechten.
Wil jullie als mijn bloglezers ook vragen een kaarsje te branden. Onze lieve MEdelotgenote Denise, waar ik haar verhaal van gedeeld heb een aantal dagen geleden, is keihard aan het vechten, maar moet de strijd langzaam aan op gaan geven. Willen jullie allemaal een kaarsje branden en voor degene die het ook moeilijk hebben in deze periode? Mensen die vechten omdat ze zo graag nog een stuk Leven zouden willen meebeleven, maar dat door hun ziekte niet meer zullen kunnen? Ik zou jullie dankbaar zijn.
Dit stond op een prikbord van een MEdelotgenote:
Denise zwakt alleen maar meer af en kan niet vele meer en is nog steeds benauwd. A.S donderdag opnieuw in ziekenhuis een longfoto maken. Denise is erg blij met de kaartjes die ze krijgt van ons allemaal. Langzaam nemen we meer en meer afscheid van deze dappere vrouw. #respect #kanker #neuroME #verdrietig #oneerlijk
En zo zijn er velen onder ons die vechten en waarvan de strijd oneerlijk wordt gezien... Brandt het kaarsje met me mee alsjeblieft.

Tot de vlgs keer

Lfsssssssss



Geen opmerkingen:

Een reactie posten