Vergeet ME niet

dinsdag 25 december 2012

25 december 2012

Lieve bloglezers,

Zo aan het eind van de 1e Kerstdag even een klein momentje op mijn blog voordat ik mijn bed ga opzoeken. Morgen gaat de wekker, we gaan op tijd aan het gourmetten morgen, want onze pleegdochter komt rond 13u hierheen en moet (helaas) werken, dus om 17u in FBN aanwezig zijn. Om nou zo lang te slapen dat je meteen kunt mee gourmetten, terwijl we ook nog een ontbijtje hebben voor morgen .... Dus de wekker om 9u. Geen probleem. Vind het alleen maar heerlijk dat S komt!!!

J en H zijn ook weer veilig thuis. Ze zijn een nachtje logeren geweest bij hun vader, stiefmoeder en zusje. Ze hebben het superfijn gehad, en dat doet mijn moederhart ook weer goed. Zo hoort het. Fijne contacten, zowel met je moeder áls met je vader. Ik heb daar toch altijd wel mijn best voor gedaan. Om het contact te houden tussen de kinderen en hun vader. Nu houden ze zelf het contact, ze zijn nu natuurlijk wat ouder.
R en ik hebben een rustige Kerstavond gehad. Heerlijk tv liggen kijken #SR12 en #AllYouNeed. Ook nog folders gekeken en daarna naar bed gegaan. Heb geslapen als een blok met alleen maar nachtmerries. Ga ze jullie maar niet vertellen, sommige waren echt vreselijk. Maar nadat ik in de avond ook al een uur had geslapen, de hele nacht en dus ook de ochtend doorgeslapen, werd ik pas rond 13u wakker gemaakt door R.
1e Kerstdag. ik was dus iemand die het niet lukte om wakker te worden :(. En ik heb écht geslapen, gisteravond, afgelopen nacht, vanochtend ... pffff. Mijn Kerst was grotendeels slapend, en ben ook niet echt wakker geworden. Moest tig keer nadenken over woorden, heb oorpijn, begon met niezen en het hoesten begon opnieuw *snif* en ik heb 3e Kerstdag een afspraak, dus heb hierna nog één dag en dan moet ik toch wel weer een klein beetje van mezelf terug voelen, ipv slaap, griep, pijn.
Where are the spoons??????

We hebben de middag heel rustig doorgebracht, hoewel R wel wat klusjes heeft gedaan, zoals de kattenbakken, ervoor gezorgd dat we wat eten en drinken kregen, de woonkamer aangeveegd, honden verzorgd en uitgelaten en gekookt vanavond. Hij was van plan om ook de planken op te hangen die hier nog steeds staan, maar die staan er dus nog. Ze lijken wel  niet aan de muur te mogen ;-) hihihi. Ach, het komt wel een keer. Na het heerlijke kerstdiner van R, hebben we lekker een rustige avond gehad met de kids.
En nu moet dus morgen de wekker en ga ik naar bed. Toch eens lepels (energie) zoeken en in mijn zak stoppen.

Ik hoop dat jullie 1e Kerstdag een gouden randje had en wens jullie allemaal een fijne 2e Kerstdag!!

Lfssssssss



Geen opmerkingen:

Een reactie posten