Vergeet ME niet

donderdag 24 januari 2013

24 januari 2013

Hallo bloglezers,

En dan is in een handomdraai de week weer om. Heb werkelijk het gevoel sinds ik bedlegerig ben, dat ik de dagen niet meer bij kan houden en ze in een handomdraai aan me voorbijschieten. Vanmiddag zelfs stress om dingen nog klaar te maken voor de post. Mijn rare ritme is daar natuurlijk ook debet aan, want ook vanochtend heb ik de ochtend gemist. Walgelijke droom gehad. Noem het gerust een nachtmerrie en zo duidelijk, dat ik er de hele dag aan ben lopen denken en het vanavond zelfs even met mijn moeder heb gedeeld. Bah, daar kan ik dan een hele dag last van hebben. Ik weet dat levendig dromen en nachtmerries er wel bij horen, anderen hebben daar net zo goed last van. Okee, dat ik dagelijks nooit alle slaapfases haal dat weet ik. Vandaag in ieder geval in een droomwereld geleefd, omdat ik steeds teruggetrokken werd die nachtmerrie in.
H vanochtend inderdaad nog een hechting kunnen laten verwijderen bij zijn litteken #liesbreukoperatie. Zijn oplosbare hechtingen, maar wij lossen niet alles op ;-) Gelukkig kon de HA het verwijderen. De andere kant wilde meneer niet laten zien, want het eraf trekken van de pleister doet zeer .......... pfffffft. Okee, we zullen zien waar het toe leidt. Zijn knie die steeds op slot springt, jawel, even aankijken en blijft hij last houden, dan weer terugkomen. Vlgs mij hebben de HA van de zorgverzekering ook de opdracht om steeds minder snel door te verwijzen. H stond hier dus vanavond weer met een knie op slot, dan klikt ie nog wel weer open, en dan heeft hij behoorlijke pijn. Desnoods binnenkort weer terug.
De psycholoog komt definitief op 6 febr langs. Die afspraak heeft H met hem gemaakt. Een week later dus dan ik dacht. Ik vind het goed hoor. Moet wel op 7 febr naar Dr Visser in Amsterdam, maar 6 febr hoef ik de deur niet uit voor de afspraak. Dus dat red ik wel, denk ik.
Okee, morgen dus vrijdag, douchedag voor mij, de hulp komt in de ochtenduren, en in de middag staat de voedselbank weer op het programma. Hopelijk verse groenten, vind ik altijd zo lekker. Maar is elke week weer afwachten. Fruit moet je altijd eigenlijk dezelfde dag opeten, en anders maken we van appels die er misschien zijn, wel appeltaart. Vlgs mij heb ik nog een pak in de kast. Anders heb ik nog bladerdeeg.
Morgen gaat H na school naar zijn vervolgopleiding een inschrijfformulier halen, en daarna met de klas wokken voor de Kerst ( hahaha, van 2012 ► ze lopen wat achter :P). J gaat na school naar Cas, eten in de stad en daarna helpen op de open dag op haar opleiding. Wat dus betekent, dat R en ik morgenavond alleen eten. Mooi makkelijk dus. Broodje ei ofzo.
Dit waren mijn belevenissen wel. Mijn PEM heb ik overleefd, en ik hoop die ook niet zo snel meer terug te zien. Baai baai en zwaai zwaai. ;-)

Wel wil ik als trotse MEdelotgenoot graag een krantenartikel delen. Hier lezen zal niet lukken, maar aanklikken en dan opslaan. Kan je het altijd vergroten ... Marry je bent een Kanjer!!! En weet iemand een goede journalist(e) hier in Groningen, ook ik ben bereid mijn verhaal te doen!

Lfsss



Geen opmerkingen:

Een reactie posten