Vergeet ME niet

woensdag 23 januari 2013

23 januari 2013

Hallo bloglezers,

Na wat heftige dagen, weer even een blog. Heb de afgelopen dagen knopen doorgehakt, mezelf weer opgepakt, en losgelaten. 
Gisteren was een erg slechte dag, noem het gerust PEM, na alle emoties en spanningen. Maar het was ook weer nodig om weer verder te kunnen. R heeft me gisteren geholpen met douchen en dat is wel superlief!!!! 
Vandaag de ochtend overgeslagen. Ik heb niks gehoord. Wel heel veel gedroomd, dat dan weer wel, dus uitgerust wakker worden is me nog steeds niet gelukt. En door een fout bij de apotheek heb ik nu geen oxycontin vanaf gisteravond, zijn er morgen pas. Dus de pijn was hels toen ik vanmorgen wakker werd. Het is toch al meer met de sneeuw, en met de emoties van de afgelopen dagen die in mijn lijf altijd weer extra terug te voelen zijn, dus vanmorgen ook nog eens zonder oxycontin wakker geworden..... Oh nee, vanmiddag, zei net al dat ik de ochtend heb overgeslagen ;-) 
Nu op een combinatie van oxynorm met pcm om het dragelijk te maken. Morgen de oxycontin weer. Ik hoopte ook wel dat ik wel zonder deze langdurig werkende morfinepreparaat zou kunnen, maar helaas pindakaas.
Vanmiddag was H op tijd thuis. Woensdag nog altijd een korte dag voor hem. 
Verder heb ik mijn lieve vriendin G kunnen verrassen met een vroeg verjaardagscadeau. Had gisteren namelijk wat geld terug gekregen van een electra bedrijf. Waarom is me nog volstrekt onduidelijk, hoewel ik wel een vermoeden heb. Het was in ieder geval genoeg om haar te verrassen met een lekkere elektrische deken voor haar bed beneden!! Dan is het voor haar ook beter als ze beneden is. 
Ook vriendin M geholpen om een lijst te maken voor een ander item rondom ME. Ze is zo druk achter de schermen! Ik heb haar vanmiddag gelukkig mooi kunnen helpen!!! En daar ben ik blij mee. Heb daardoor ook wat druk van haar schouders kunnen halen. Samen red je het nét even wat makkelijker. Maar wat ik moest opzoeken was wel iets waar ik enorm van geschrokken was. Jemig, wat een ellende achter de deuren van behandelaar(s) ME (wat ze zelf zeggen te zijn). Later hier misschien ooit nog meer over.
R had geen zin om te koken, H was wel op tijd thuis, maar die kan nog niet alleen koken en J was te laat thuis vandaag. Dus lekker makkelijk vanavond. Pizza. Maar was prima te doen. 
Vanavond even een verrassing voor mijn liefste maatje klaarmaken, kan die morgen op de post, samen met het spel wat H weer verkocht heeft via internet. Ook de formulieren voor de petitie even in een enveloppe, kunnen die morgen ook weg. Morgen moet ik met de indicatiepapieren van H aan de gang. Van Rec4 of Renn4. Ook hebben we afgesproken dat H vrijdag naar de open dag gaat van zijn opleiding volgend jaar om een inschrijvingsformulier te halen, want het is niet via internet te regelen. Steeds een foutmelding. #fail (en dat nu al ;-))
Dus heb nog wel wat op de planning. Vlg week woensdag weer afspraak met psych van H die dan thuis komt, omdat ik bedlegerig ben. Super! Vind ik zo ontzettend tof! En morgen moet H naar de HA voor zijn littteken. Eén kant lijkt te infecteren en aan de andere kant lijkt er nog een hechting te zitten. 

Dat was het denk ik voor nu wel even. 

Lfssssss




Geen opmerkingen:

Een reactie posten