Vergeet ME niet

zaterdag 24 november 2012

24 november 2012

Lieve bloglezers,

Hier in het Hoge Noord-Oosten vandaag enorme mist. Het is ook niet weggeweest. Ik had er geen moeite mee gehad als de mist was opgetrokken. 100% luchtvochtigheid. Niet prettig met veel ziekten. Maar dus ook niet met #ME. Ik ben super benauwd, zit steeds achter mijn adem. Verder extra veel pijn, druk op het hoofd. Het is niet prettig. Maar we kunnen er lang en kort over praten, het heeft niet zoveel nut. Het maakt de omstandigheden voor mij niet prettiger en jullie kunnen het ook niet voor me oplossen ;-)

We kregen gisteren een kadootje van Sinterklaas en vandaag ook weer. Wat lief toch weer!
Gisteren van mijn moeder. Het boek Oud-Castricum, waar mijn lieve papa* met naam en toenaam én foto in vernoemd is, in de periode 2001 in het boek. #trots!! Kinderen kregen een bioscoopbon en R een douchegel.
Vandaag dus ook weer post. Ditmaal van een anonieme gever. Zo ontzettend lief! Een héél mooi kaartje en daar zaten 10 postzegels in met iets extra's. Ik heb via Facebook én via Twitter bedankt, want ik zou dus niet zeker weten waar het vandaan komt. Ik heb een vermoeden, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker!

Wat kunnen deze dingen je dag toch een gouden randje geven! Je voelt en ziet dat er aan je gedacht wordt. Je weet het natuurlijk best wel, maar het doet zo goed! Het maakt deze donkere dagen een stukje lichter!! Zo brand ik ook elke dag weer wat kaarsjes, ik hou er zo van. Het geeft licht, warmte, sfeer en als je 24/7 thuis bent, is het heerlijk om zo je toch nóg meer Thuis te voelen. Ook branden de kaarsen voor degene die het extra zwaar hebben. En één is een geurkaars, zodat er ook een speciale geur verspreidt. Die hebben we gekregen in de fantastische doos met lekkere dingetjes en spulletjes van een totaal onbekende. Ik heb dat volgens mij wel verteld, dat die mijn verhaal in Vriendin had gelezen #armoede, en dat die toen zó lief een enorm grote gevulde doos heeft opgestuurd. Het maakt me warm en dankbaar.

Tot zover even, volgende keer weer meer.

Lfssss




Geen opmerkingen:

Een reactie posten