Vergeet ME niet

zondag 16 juni 2013

16 juni 2013

Lieve bloglezers,

Vaderdag. Wij vierden het thuis nooit. Toen wij geen cadeau's meer knutselden op school, was het gauw dat mijn ouders vonden dat het commercieel was en ze hadden (hoe cliché) liever elke dag Moeder- en Vaderdag. Ik weet nog dat het heel normaal was dat wij geen verplichte bezoekjes hoefden af te leggen naar mijn ouders op deze dagen. Sinds mijn vader er vanaf 16 mrt 2007 niet meer is, alleen in onze herinnering, is mijn ervaring dat je op deze dag toch extra bij je vader stil staat. Hoe graag had je hem nog hier gehad. Had je hem nog een knuffel willen geven en had je hem willen zeggen: Alles komt goed. Ik mis hem enorm. Niet alleen vandaag, maar er zijn genoeg momenten dat er een traan over mijn wang biggelt, omdat ik hem vreselijk mis.



Gisteren heb ik mezelf overtroffen. Ik ben met Ron naar het centrum van Winschoten gegaan. We hadden hoognodig t-shirts nodig voor mijn zoon. Ik wilde graag mee, omdat ik minder pijn in mijn rug heb. Toch uitproberen hoe het gaat. En het ging niet slecht! Met de auto naar de parkeergarage, en ik wilde in drie winkels zijn, die allemaal op een korte afstand van de parkeergarage gelegen zijn. Takko, Bakker Bart en Budget Deals. Op enorme zweetaanvallen na, en twee rustmomenten, is het me niet tegengevallen. Ik kon de kleine stukjes lopen en dat vond ik wel heel erg prettig om te ervaren! Toch een paar procentjes teruggepakt door de kuur die ik van mijn HA heb gekregen op aanraden van een onderzoek, die in de Volkskrant gepubliceerd stond. Omdat het helpt, ben ik er van overtuigd dat ik altijd gelijk heb gehad. Mijn hernia was na de operatie weg, maar zenuwpijn bleef. Grote kans vond ik, dat mijn littekenweefsel ontstoken was. Nu de kuur aanslaat, kan ik met zekerheid zeggen dat bacteriën mij parten hebben gespeeld. Ik heb er anderhalve week behoorlijk energieverlies van gehad, maar de diarree is op z'n retour. Nog steeds geen vaste ontlasting, maar diarree is het ook niet meer. Dus ik ben blij! Heb nu nog anderhalf doosje van de kuur, dan heb ik anderhalve maand de kuur gehad. In het artikel stond 100 dagen, dus ben benieuwd of mijn HA na deze tabletten, de kuur ook nog wil verlengen. #HEPPIE
Ben wel extra moe na gisteren, maar dat is denk ik ook wel een logisch gevolg van de #ME.


Lfssssssssss





Geen opmerkingen:

Een reactie posten