Vergeet ME niet

zaterdag 8 juni 2013

08 juni 2013

Lieve bloglezers,

Dag drie. Van mezelf niet 100% goed voelen. Ik slik nu drie weken AB voor mijn rug, en dát heeft effect! Maar nu ook effect op mijn darmen :/ Ik begin nu na drie dagen het energieverlies te merken. Ik had eerst het gevoel, dat ik een buikgriep had/aan het ontwikkelen was. Bij vlagen misselijk. Maar ik merk nu na deze dagen dat de oorzaak dan tóch waarschijnlijk aan de kuur ligt. En dat na drie weken. Bizar verloop en zó niet meer verwacht!!! Oké, ik hou vol hoor, probeer mezelf er niet in te verliezen, alleen het energieverlies begint nu zijn vormen aan te nemen en dát is wat me nu uitgeput doet raken. Maar het zal een keer stoppen.... vertrouwen!
Dag zes van innerlijk vertrouwen, zorgen maken en het over moeten laten aan de ander. Dan merk ik dat de controlefreak die ik altijd ben geweest, dwangmatig, niet weg is. Het liefst zit ik nu in de auto om mezelf te laten zien dat het goed komt. Nu moet ik vertrouwen hebben, en dat gaat goed. In deze situatie wel, omdat ik blind vertrouwen heb. Dat ik op tijd op de hoogte gebracht word, zo nodig, of dat het zachtjesaan verbeteren zal. Ik kan hierbij gelukkig heel veel kracht halen uit de kosmische energie en rust. Dat is wat ik jarenlang mezelf eigen heb gemaakt en waar ik nu op kan bouwen en zoetjes aan mijn oude gewoonten, de confrontatie daarmee dit keer, de baas kan zijn. Het is best heel mooi om dát in deze periode, na een poos er niet bewust mee bezig te zijn geweest, weer terug te kunnen pakken, er weer vertrouwen in te hebben en daarmee mijn rust en zelfvertrouwen weer basis te geven. Het is als autorijden of fietsen wat je niet verleert. Het is mooi te merken dat het ín me zit. Ik hoef er niet meer naar te zoeken, maar innerlijk bij mezelf terug te komen. Zorgen maken is liefdevol, dat is geen falen in je eigen kracht. Ik moet alleen het zorgen maken niet gaan omzetten in het controle niet durven verliezen! Ik mag (en soms móet om mijn innerlijk te beschermen) controle loslaten.
Ja, we zijn weer back to my basic. Ziek zijn geeft teveel tijd om af te dwalen in je gedachten. Soms door situaties teruggetrokken te worden in je eigen kracht is weer heel belangrijk, zinnig en goed. Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik de situatie graag anders had gezien!!! Maar in alles is dus iets waar je van kan leren en daar mag je dan weer dankbaar voor zijn.

Lfssssss

~ Geen vogel verheft zich te hoog wanneer hij zich op zijn eigen vleugels verheft ~
©WilliamBlake

Geen opmerkingen:

Een reactie posten