Vergeet ME niet

dinsdag 4 juni 2013

04 juni 2013

Lieve bloglezers,


En toen had ik gisteren een fijn momentje! Of wel meer, maar dit momentje had ik al 3 jaar niet meer meegemaakt! Ik had geen rugpijn!!! En ik krijg dus nu toch wel een heel positief gevoel van binnen: de kuur gaat aanslaan! Ik slik geen Lyrica meer en ook morfine heb ik al een tablet verminderd! Nou, als dat geen glimlach waard is! Voor mij wel hoor! Onvoorstelbaar kleine momentjes zonder rugpijn. En ik koester die momentjes! Als jullie dat niet heel erg vinden ;-))
Ik heb dan ook besloten om mijn kuur te volgen en een week lang plat door te brengen. Of te lopen. Het zitten gaat me nog stééds niet goed af, maar we kunnen niet alles hebben natuurlijk na het eerste "holadijee" momentje! Maar als ik het nou eens niet forceer ( jaja ik weet het, afgelopen weken wel eens vaker per dag gedaan, dit was mijn  biecht ;-)) , en alles echt tot rust laat komen, moet dit toch goed gaan aflopen. En ik moet ook zeggen dat ik nog heel voorzichtig ben in het gelukkig voelen, want daarvoor ben ik net iets te vaak teleurgesteld. Maar heb wel een goed gevoel, want ik werd niet zo pijnlijk wakker vanmorgen. Na deze week verplichte luisterkuur, gaan we verder kijken.
Alsof het niet mooier kan met dit mooie weer, zonnetje wat al vanaf vanmorgen onafgebroken schijnt.

En toch ja, had ik iets wel anders gewild, maar ja, dat is dan weer iets om extra energie in te stoppen nu mijn rug het waarschíjnlijk zelf af kan. Want helemáál kan ik nog niet blij zijn, maar dat heeft wel met mij te maken, maar niet met mijn lichaam. Daar waar het nodig is, stuur ik nu al mijn kracht en energie heen. Oké, niet alles, maar wel wat ik kan missen.

Lfssss



Geen opmerkingen:

Een reactie posten