Vergeet ME niet

vrijdag 1 maart 2013

01 maart 2013

Hallo bloglezers,

Deze week weer ervaren hoe het is als je volkomen onverwachts terecht komt in een pem. Maar ik zat er in, zit er nog in en waar het deze keer vandaan komt, geen idee. Zo komt het en gaat het en leeft mijn lichaam dagen, weken, een eigen leven. Zonder dat ik daar ook maar enige invloed op kan uitoefenen. Mijn standaard motto is dan, Let it go with the Flow. Laat maar over je heenkomen je kan er tegen vechten, maar het helpt je niet. Het is zoals het is.
En er bestaan dan nog zelfs mensen die een ander niet willen uitleggen hoe het werkt in een onzichtbare ziekte als die ik "cadeau" heb gekregen. Dan houdt het voor mij ook op. Als je tegen me zegt, daar krijg ik alleen ruzie door, dan ben ik er klaar mee. Ik wéét dat je deze blog leest en aan wie je hem nog meer hebt doorgegeven. Dus wie zich hierdoor aangesproken voelt, weet genoeg.
Hopelijk hebben de mensen die mij verweten hebben mijn hand op te houden ook de vorige blog gelezen? Ik werk namelijk ook keihard. Elke dag. Een werkdag van 24/7, dag in dag uit.
Ja, ook jullie op de hoogte houden kost me meer energie dan een werkdag van 8 uur. Maar ik schrijf graag dingen van me af.
En deze blog is dus nu gewoon even bedoeld voor mensen die mijn ziekte wegwuiven of het een vriendin van een ander niet willen uitleggen, terwijl ik altijd zoveel heb gegeven.
Twee verschillende werelden die ik toch wilde aanspreken, dan ben ik het kwijt en wat jullie ermee doen is weer aan jullie. Niks waarschijnlijk, want struisvogelpolitiek is vaak makkelijker dan een onzichtbaar zieke helpen.



Heel (on)gewoon

Gisteren een vergadering gehad,
Heel (on)gewoon.
Daar heb ik ook genotuleerd,
Heel (on)gewoon.
Na afloop gezellig gepraat,
Heel (on)gewoon.
En een drankje -of twee- gedronken,
Voor jou heel gewoon,
Voor mij heel ongewoon.

Vannacht was ik heel erg ziek,
Heel (on)gewoon.
Vandaag ben ik flink beroerd,
Heel (on)gewoon.
De dagen hierna heel moe,
Heel (on)gewoon.
De komende weken niet fit.
Voor jou heel ongewoon,
Voor mij heel gewoon.

©KarenWinne


Lfssss



Geen opmerkingen:

Een reactie posten