Vergeet ME niet

maandag 11 maart 2013

11 maart 2013 DRINGEND VERZOEK


Alsjeblieft? Mag ik nog een keer een beroep doen op mijn lieve bloglezers? 
Lfsss
[[delen is ook al helpen!!!]]



Lieve MEde-patiënten en sympathisanten,

Wat haast een onmogelijke opgave leek, het verzamelen van 40.000 handtekeningen die nodig zijn voor om een burgerinitiatief te kunnen starten voor de erkenning van ME, lijkt nu toch snel werkelijkheid te worden. Dat is zonder meer geweldig, en was alleen te bereiken met de hulp en inspanningen van velen van jullie.

Maar hiermee zijn we er natuurlijk nog niet. Daarom zijn we als groep ME-DenHaag inmiddels druk bezig om ook na het indienen van de handtekeningen de vinger aan de pols te blijven houden met als doel dat wat we met de petitie willen ook echt gerealiseerd zal worden. En ons initiatief niet in de onderste la op een ministerie verdwijnt of uitgewerkt wordt op een manier die wij niet willen. Daarom hebben we besloten een externe deskundige bij het burgerinitiatief te betrekken, een jurist die gepokt en gemazeld is in het Haagse politieke wereldje en ook nog verstand heeft van burgerinitiatieven.

Uiteraard hebben wij geprobeerd een zogenaamde Pro Bono advocaat te krijgen, maar wij zijn er niet geslaagd de combinatie ‘gratis en ook nog voldoende specifieke expertise’ te vinden, en daarom moeten we wederom een beroep doen op jullie. In totaal hebben wij ruim 900 euro nodig. Als groep zijn we niet in staat dit hele bedrag bijeen te krijgen, al dragen de meesten van ons privé een aardig bedrag bij.

Iedereen die wat wil en kan bijdragen, kan dat doen door een bijdrage te storten op: 668.152.907 t.n.v. B. Molenberg o.v.v. bijdrage jurist burgerinitiatief. Je kunt ook middels het bestellen van onze kaartensetjes of uiltjes een bijdrage leveren - de winst die we hierop maken zal voor de betaling van de jurist gebruikt worden.

Alvast hartelijk dank.

Groep ME-DenHaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten