Vergeet ME niet

zaterdag 22 september 2012

22 september 2012

Lieve bloglezers,

En zo zitten we alweer op de helft van het weekend. Aankomende week moet ik voor controle terug naar de chirurg. Ik ben er bijna zeker van dat het litteken rechts onder op de buik weer open moet. Het steekt teveel en niet nu het litteken, maar van bovenaf gezien, er links naast. Net alsof wat er is achtergebleven (hechtdraad) aan het zwerven is gegaan. We zullen het van de chirurg horen.
Vandaag is onze huisvriend Re weer gekomen!! Na 6 weken, door mijn pem na mijn verjaardag. Maar ik mag nu niet klagen, door het andere ritme, gaat het best de goede kant op. Maar het is fragiel, want ik moet gewoon niet teveel doen. Merk dat ik de laatste tijd ook steeds meer last krijg van geluidsintolerantie. Ik kan daar niet zo heel goed meer tegen. Het toetert dan in mijn oren, naast de continue piep in het rechter oor. Het is een rotgevoel. Maar ook dat hoort bij #ME ... dus ach, we dealen ermee ...

J was vandaag op fotoshoot. Ze heeft een leuke dag gehad. H heeft vandaag gewonnen met zijn team tegen WVV, de plaatselijke elite voetbalclub van Winschoten. En niet zomaar gewonnen, nee 17-0 stond er op de teller. H heeft 2 doelpunten gemaakt en 3 assists gegeven. Verder de hele wedstrijd gespeeld. Trots!
R was mee met voetballen, daar kwam Re ook heen en daarna zijn ze in de middag nog boodschappen wezen doen. Ik had gisteravond de wekker om 12 uur vanmiddag gezet en nadat ik tegen vier uur in slaap viel, werd ik dus ook echt door de wekker wakker. Elke nacht hoop ik nog steeds eerder in slaap te vallen, maar tot nu toe nog niet gelukt. Ja ik weet het (hoor ze in mijn oor fluisteren) is ook een deel van #ME. Maar doordat ik de ochtenden doorslaap, red ik de middagen en avonden en voel ik me aardig. Als ik niet teveel doe. Ja I know, inspanningsintolerantie ... #ME. Ach, het is zoals het is.

Het is dit weekend een kort weekend met Re. Hij gaat morgenmiddag rond twee uur weer weg. Maar ondanks dat ik hier nog niks ga vertellen, lieve Re, ik denk aan jullie en alles komt goed!!!

Volgende keer weer meer.

Lfsssssss




... ME is ook geluidsintolerantie ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten