Vergeet ME niet

maandag 3 september 2012

03 september 2012

Lieve bloglezers,

De eerste maandag van de scholen hier in het Noorden zijn ook alweer achter de rug. Hoewel  H vandaag alleen voor een gesprek met zijn mentoren dit jaar zich even moest melden, heeft J vandaag haar eerste stagedag er al op zitten. R is met H meegegaan. Hij heeft dit jaar twee mentoren, hij kent ze allebei, nu hem nog weten te stimuleren dat hij écht probeert om alle vijf de certificaten binnen te halen. We hebben hem zijn rijbewijs in het vooruitzicht gesteld, daar moeten we dus voor gaan sparen. Hoe weet ik nog niet ,maar we gaan er wel voor. Als H dat ook doet.
Okee, gisteren geen blog. Was behoorlijk grieperig. Of het nou een flink P is of combi van ME en griep, ik weet het niet, maar ik voelde me gisteren behoorlijk beroerd. Vandaag eigenlijk hetzelfde, het zal nog wel even doorsudderen.
Want als je griep hebt, voel je dat eigenlijk meteen. Iedereen kent wel de symptomen. Ik voel het niet meer zo extreem. Want ik voel altijd wel griep. De ene keer wat meer dan de andere, maar dit keer heb ik dan echt een beetje een snotterig gevoel, niezen, geen koorts (ik heb dus 's avonds áltijd verhoging), Een mens zit raar in elkaar. En een mens met ME helemaal. Daar snap ik dus zelf soms de toeters noch de bellen van ;-) Maar hoop wel dat ik me in de loop van deze week beter ga voelen, want er komt toch aardig mooi nazomer weer aan!!! Daar wil ik toch eigenlijk wel van genieten :-)) Voordat de echte herfst zijn intrede doet dan.
Morgenochtend hebben we een afspraak. Er komt wéér iemand langs voor de WMO voor eventueel extra hulp. R en J moesten daarvoor gekeurd worden, maar daar hebben we niks over gehoord, we kregen twee weken geleden een brief met daarin deze afspraak. Ik ga ook een traplift aanvragen. Ik wil verdorie ook gewoon naar boven kunnen. Eigenlijk het liefst elke dag. Ik was me nu met vochtige washandjes op bed. Maar dat is ook maar wat behelpen hoor. Eigenlijk sinds ik hier woon, heb ik een beetje het idee dat ik aan het kamperen ben. Ik wil gewoon naar de badkamer kunnen. Als ze dan toch weer op huisbezoek komt, wat mij toch weer extra energie kost, kan ze net zo goed deze aanvraag aanhoren. had ik bedacht. Ben benieuwd hoe ze erop reageert.

Veel meer heb ik niet meegemaakt, ik geniet van kleine genietmomentjes, dat probeer ik dan maar althans.
Morgen de zalf halen voor het litteken. Benieuwd hoe ik daar op reageer. En of er een litteken om de hoek komt piepen ... m.a.w. eruit komt. Anders moet er over ruim drie weken nóg een sneetje erin, met wéér een hechting.
Aankomend weekend de Run van Winschoten, H is al druk bezig vrienden aan het verzamelen om te helpen! En Re komt ook deze kant op dit weekend. Ik zie het allemaal wel hoe het gaat verlopen. Zeker met die klachten van mij die gewoon niet weg gaan. Ik zal de gezelligste niet zijn op deze manier en ik wil zo graag ook even heen met de scoot. Nou ja, het is nog geen zaterdag #positve thinking, je weet maar nooit!!!

Lieve vriendin daar in Drachten, ik denk aan je en heel veel sterkte morgen!!! #hartscan Ik duim voor je, al had ik graag bij je op visite gekomen, maar dat weet je wel.
Lief maatje, ik heb je mail gelezen, je hebt morgenochtend weer wat te lezen als je wakker wordt, I promise,  er liepen in ieder geval tranen langs mijn wangen. Zegt genoeg denk ik. Knuffff

Morgen misschien meer.

Lfsssssss



Geen opmerkingen:

Een reactie posten