Vergeet ME niet

zaterdag 18 mei 2013

18 mei 2013

Lieve bloglezers,

Gisteren begonnen met een kuur. Nee, ik heb geen longontsteking of iets anders aan ontstekingen, maar ik heb een zware kuur voor mijn rug. Mijn rug? Daar heb ik toch al zo lang last van? Jah! Daaróm juist!! Lees hieronder het artikel eens.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/5270/Zorg/article/detail/3437805/2013/05/07/Antibiotica-blijkt-doorbraak-in-strijd-tegen-rugpijn.dhtml

Toen ik dit artikel had gelezen, heb ik mijn HA gemaild. Tot mijn grote verbazing én opluchting, mailde hij na de lunchpauze terug, dat gistermiddag na drie uur deze zware kuur klaar zou liggen voor me! Uh wauw!!! Hij belde zelfs nog om 16u om te vragen of ik zijn mail had gelezen. Hij zei letterlijk: Je ligt al zo lang op bed, het schiet zo niet op, als we dit niet proberen laten we misschien wel een gouden kans liggen. Ik was en ben hem ontzettend dankbaar dat hij met me mee heeft gedacht en deze kuur in eerste instantie voor 10 dagen heeft voorgeschreven. Dan móet ik er wat van merken en dan kijken we verder. Merk ik niks zal ik de 100dgn kuur denk ik niet afmaken, zo wel, dan zal ik de rest van de medicijnen krijgen. Onvoorstelbaar!!! Ik ben er erg dankbaar voor en hoop samen met veel lieve mensen om mij heen dat het mij goed gaat doen en Ron en ik dus gelijk gaan krijgen, wij hebben het steeds aangegeven. ME betekent snel ontstekingen, bacteriën die mijn immuunsysteem niet (meer) herkent? Nooit wilde een arts luisteren, tot gisteren mijn HA, uiteraard dan wel met dit artikel en de onderzoeken die gedaan zijn. Hou jullie vingers gekruist voor me!!!
Vandaag merk ik er nog niet héél veel van, maar het moet sowieso 48uur de tijd krijgen om überhaupt iets te merken.

Verder gaat het hier allemaal wel zijn gangetje.
Zoon in de examentijd, Nederlands heeft hij goed gevoel over. Aanstaande woensdag Wiskunde.Aanstaande vrijdag intake gesprek op Noorderpoortcollege voor Chauffeur Goederenvervoer en als hij de opleiding mag gaan volgen aansluitend sollicitatiegesprek bij TVL op het Noorderpoortcollege voor een stagewerkplaats. Het is namelijk een BBL opleiding: 4 dagen werken en 1 dag school.
Dochter herstelt van borstverkleiningsoperatie en wil het liefst aanstaande dinsdag weer naar stage. Ze moet bewegen, en op tijd rust nemen. Ze heeft wat beperkingen, maar dat is op haar stage-adres goed te overleggen gelukkig.
Ik ben R aan het helpen vandaag met de was. Valt  niet mee, maar de tijd tussendoor rust ik plat in bed. Uiteraard nog steeds pijn in de rug. Kan ook niet in één dag weg zijn.
We staan als gezin heel sterk met onze vrienden uit Gelderland. Samen met mijn moeder. Dus we redden het wel. En we gaan goed.


Lfssssss en fijne Pinksterdagen!









2 opmerkingen: