Vergeet ME niet

maandag 2 december 2013

02 december 2013

Ik voel me ziek.
Tijd geleden dat ik me zo ziek heb gevoeld. Ben de hele dag door misselijk, heb nu al voor de derde dag op een rij hoofdpijn. Slapen doe ik wel, maar dromen ook. En dat maakt het slapen weer onrustig. Ik zie er elke dag slechter uit. Het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat.
Vandaag moest ik wel douchen. Dat was een week geleden. Ik moest, het kon niet anders. Maar de energie had ik er niet voor. Toch heeft mijn verzorgende me geholpen om te douchen. Ik had gewoon van mezelf geen keus. Ik begon voor mijn gevoel te vervuilen. Gevoel. Want echt vervuilen kunnen we gelukkig niet in de huidige tijd. Overal is stromend water. Zelfs in de keuken en het fonteintje in de wc.
Maar als jullie me missen......weten jullie waar ik ben. In mijn coconnetje.

Lfssssss



Geen opmerkingen:

Een reactie posten