Vergeet ME niet

vrijdag 15 november 2013

15 november 2013

En toen had ik zomaar koorts. Gisteravond toen ik naar bed ging, tempte ik me toch maar eens, en had ik zomaar 38.9 Bizar, ik krijg nooit koorts meer. Helaas, want dat is een teken dat je immuunsysteem aan het werk is. En mijne werkt niet zo goed meer. Dus ene kant blij, voelde me ook écht niet lekker, en mijn lichaam deed er wat tegen! Ik ben ook vrij vlot in slaap gevallen en klokje rond geslapen met de nodige dromen (die zijn gewoon al twee jaar lang niet uit te schakelen.....) en twee keer wakker tussendoor. Maar toch klokje rond geslapen. Anderen zullen het bizar vinden, maar ik voelde me zo verkouden, nieste al voor de zoveelste keer, dus blij ging ik weer tempen. En daar stond de thermometer, gewoon weer op 37.6....... Een teleurstelling voor mij, want ik voelde me nog helemáál niet veel beter dan gisteren en was mijn immuunsysteem nu alweer moe om te vechten? Deed het alwéér niks meer?
Het was wel duidelijk, de hele dag is mijn temperatuur niet meer hoger geweest. Altijd vast op 37.6. En wel rillerig, koud, warm, veel plassen en weet ik wat nog meer. Ik baal echt dat mijn immuunsysteem niet ineens is genezen dus. Kan natuurlijk ook niet, maar als je ineens koorts vertoont, heb je echt een kleine hoop op een wonder. Maar die is dus niet geschied. Ik zal deze verkoudheid zelf weer te boven moeten komen, tijd geven, vitamines innemen en hopen dat het geen voorbode is van een terugval. "Gewoon" de #ME met verkoudheid en hopen dat er geen infectie achteraan komt. Eigenlijk weet ik wel genoeg, want mijn oor doet gezellig mee, en een bezoek aan de KNO zit dus waarschijnlijk wel in het verschiet. Maar we blijven positief denken dat ik deze verkoudheid gewoon zoals elk gezond mens gewoon te boven kom.
Een korte blog, want ik ben moe en uitgeput. Tja, mijn immuunsysteem werkt niet naar behoren, dus doen andere delen van het lichaam het wel. Me zieker voelen dan een gezond persoon met verkoudheid. Het is niet anders.

Lfssss

ps en ik zou  naar Erwin Nijhoff in Martiniplaza..........alsof de Duvel ermee speelt kan ik niet mee en gaan mijn twee mannen heen. Ik hoop hem toch ooit in het echt te ontmoeten!!!!
http://www.martiniplaza.nl/evenementen/erwin-nyhoff




Geen opmerkingen:

Een reactie posten