Vergeet ME niet

zondag 17 januari 2016

Dag 2 Wsnp

Lieve bloglezers,

Weinig te melden over de Wsnp. Ook wel logisch, gister brief gehad, en vandaag zondag.
Maar het daalt wel in. Ben nu lid van een forum, www.schulden-vrij.info en daar haal ik al best heel veel informatie weg. Waar je op moet letten, wat er bij komt kijken, rechten én plichten.....en noem maar op. Goed forum. Zelf alleen nog gelezen, ben wel ervaringsdeskundige helaas bij deurwaarders, maar nog niet in het Wsnp traject.
Wel heb ik al gelezen dat het per gemeente enorm kan verschillen hoe bewindvoerders, schuldhulpverlening en de hulpverlening met je omgaat. Wat dat betreft nog steeds héél dankbaar dat we in Oldambt wonen. Waar ze nog menselijk zijn, al moeten ze wetten en regels volgen.
Heb ik morgen,misschien meer nieuws. Voor de goede vorm, de bewindvoerster vragen of zij ook de brief heeft binnen gekregen. ☃🌨
Sneeuw volop hier nog. Niet meer vanuit de lucht, maar er ligt genoeg op,de grond (10cm) en vandaag bij dochter geweest.....en genoten van het oráchtige uitzicht. Sneeuw met blauwe luchten!!!! Love it. En ik schijn weer te kunnen genieten!!
Ja, ben exhausted na deze dag, maar was wel een gouden randje dag!!!

Liefssss


Geen opmerkingen:

Een reactie posten