Vergeet ME niet

dinsdag 19 januari 2016

Bucket-list

Lieve bloglezers,

Omdat ik niet alles meer kan door ziekte, maar ook omdat we sinds 4 dagen in de Wsnp zitten.....dacht ik vd week toen ik de slaap weer eens niet kon vatten (zoals nu......) aan alles wat ik toch nog zou willen realiseren in dit leven. Een soort Bucket-list. 
* mijn huis geverfd en gepimpt...en voor één keer in mijn leven echt nieuwe meubels
* een droog plekje voor mijn scoot waar ik die dan ook kan opladen (schuurtje bv)
* camper, voor drie weken, zodat ik naar mijn liefste vrienden kan, maar mijn bed bij me heb
* mijn moeder verrassen met een stedentripje
* veel beter leren haken en genoeg katoen in huis hebben (en ook acryl) voor alles wat ik nog wil maken
* nieuwe laptop
* traplift en wc boven in de badkamer
* uitbouw voor de keuken, zodat we daar meer ruimte hebben 
* Zweden en Denemarken (Malmö en Kopenhagen) bezoeken en dan mss ook naar mijn familie in Zweden

Dingen die nooit kunnen in dit leven, maar waar hoop altijd op blijft, is een genezing van Myalgische Encefalomyelitis en chronische Ziekte van Lyme. 

ps Dit blog wordt misschien nog wel aangevuld

En donderdag hebben we gesprek met de bewindvoerster...

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten