Vergeet ME niet

zaterdag 23 februari 2013

23 februari 2013

Hallo bloglezers,


En dat is vandaag mijn zoon. Hij is vandaag 17 jaar geworden. Nu is hij wokken in de Euroborg en daarna heeft hij kaartjes voor de voetbalwedstrijd FC Grunn - PEC Zwolle gekregen. Samen met zijn vriendin is hij dus genieten. Morgen gaat hij met zijn vriendin naar oma, waarna hij zijn vriendin in Amsterdam afzet en zelf weer terugreist morgenavond naar huis. Dan is de vakantie weer voorbij en gaat maandag voor de jeugd de school weer beginnen.
Verjaardag van mijn partner hebben we ook vanmorgen gevierd, officieel wordt hij dinsdag 55 jaar.



Ik zit een beetje nu in mijn eigen wereld, waarin ik doe wat ik denk dat goed is voor me. Kan er weinig anders bij hebben, dus als ik niet reageer, heeft het geen reden anders dan bovenstaande. Heeft het dus gewoon even met mij te maken. Het leven lijkt soms een rollercoaster als je overal betrokken wilt zijn, en het gaat me erg opbreken. Maak je verder geen zorgen, het is gewoon nu alleen even Just Me. Dus of ik veel zal bloggen weet ik niet, kan ook zijn dat de blog een poosje stilligt.

Lfssssssssssss

♥♥♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten