Vergeet ME niet

woensdag 13 februari 2013

13 februari 2013

Hallo bloglezers,

Ik ben trots op mijn lijf!!! Mijn herstel na afgelopen donderdag (reis heen en weer naar Dr.Visser) is maar 3 dagen geweest. En dat nog wel met behoorlijke rotnachten ertussen! Zou de carnitene me daar toch bij helpen? Herstel!? Hopen. Ik zit nu op 2x4tbl en ws donderdag na belafspraak verhogen naar 3x5tbl. Ik voel me dus vandaag niet beroerd of erg veel pijn. Weet je, moe ben je toch, pijn heb je toch. Maar als dat allemaal een stuk minder aanvoelt, ben je zó blij! Dan ga je weer een beetje vertrouwen in je lichaam krijgen.
Nu wel rustig aan, tijd geven om verder te herstellen, maar het maakt me wel trots op mijn lijf!!!



H is vanmorgen voor de laatste keer voor controle bij de chirurg geweest en hij heeft te horen gekregen dat zijn litteken goed is genezen. Er is nog één hechting uitgehaald, en het moet elke dag ingesmeerd worden met vette zalf. Maar hij mag weer rustig het sporten opbouwen. Eindelijk. Heeft ook lang geduurd, met de ontsteking die na de operatie het litteken teisterde. Maar nu is hij daar eindelijk van genezen.


Vanmorgen is het huis weer heerlijk schoongemaakt door de hulp. Heerlijk!! Echt tevreden.


Het wordt eindelijk eens een positieve blog. #chronischpositief werpt toch vruchten af?

Lfsssss




Geen opmerkingen:

Een reactie posten