Vergeet ME niet

vrijdag 30 november 2012

30 november 2012

Lieve bloglezers,

Het is jammer dat thuiszorg organisatie TSN in mijn blog even niet goed naar voren komt, maar de rol van de Inspectie is in de krant geweest, dus vandaar dat ik het hier neer zet. Dat is dan ook het enige van vandaag, met weer een heel belangrijke video-college van Dr de Meirleir.



En toen was ik er zat van.
Vanmiddag kwam om kwart over één mijn douchehulp, voor de zoveelste keer een nieuw gezicht. En ik heb zó vaak aangegeven dat mij dat niet lukt, om het stééds maar opnieuw uit te moeten leggen. Dat het me dan nét zoveel energie kost om dan zelf te douchen. Ik heb kort uitgelegd aan dit meisje en ben alleen gaan douchen. Ron heeft verder het gesprek overgenomen en haar uitgelegd dat het absoluut niet aan haar lag.
Na het douchen heb ik TSN gebeld. En gezegd dat ik bij hun weg wil. Een team van meer dan 15 medewerkers die mij 2x per week komt douchen, de één nog drukker dan de ander, dat ik voor het eerst eens in mijn zorgmap heb gelezen en heb gezien dat er alleen staat: mevr is een beetje vermoeid, bij de vraag waaróm ik hulp krijg 3:) Ik was pissed off, maar heb het netjes verteld dat ik over ga naar Joling Zorg, waar je een team van hooguit 3 mensen krijgt. En waar je ook nog mag aangeven of het klikt of niet. Op een gegeven moment was ik in tranen en heb de telefoon aan Ron gegeven. Die heeft het gesprek in zoverre afgemaakt, dat we om 16u teruggebeld worden hoe nu te handelen ivm opzegtermijn en zorgkantoor (Z.I.N) Ik ben het zat, en zo wil ik niet meer behandeld worden. Ik kan dat niet aan.
En dan te bedenken dat ik zelf wéét hoe de zorg werkt, en wat een kleine moeite het is als er een nieuwe medewerker in het team verschijnt om even te bellen met de cliënt. Nu staat TSN ook onder grote druk, want het schijnt helemaal een rotzooi te zijn en de inspectie voor Gezondheidszorg is ook al ingeschakeld. De groeten, niet meer over mijn rug!!! :(

Hieronder dan nog de video en wil ik jullie een heel goed weekend wensen!
Misschien tot morgen!



Lfsssssss



Geen opmerkingen:

Een reactie posten